Sunt curios - restul de 60% din poluare de la ce vine? Mai exact o lista de 5-10 poluanti.
Si mai este o problema cu aceste declaratii - din ce am citit, cei 40% contin si toate vehiculele diesel - autoturisme, autobuze, camioane .... ceea ce nu este corect pentru masinile diesel (transportul comun in Londra are o flota de 8000 autobuze, mare parte circuland in continuu 18 ore pe zi). Pe Oxford Street, intr-o seara, se mergea bara la bara, jumatate din vehicule fiind autobuze cu etaj. Este adevarat, modelele mai noi sunt hibride.
Presupunand ca masinile pe benzina au doar 10%, care este numarul de masini pe benzina si care este numarul de masini diesel?, impreuna cu o cifra reala a procentului participarii masinilor diesel la poluare. Eventual luandu-se in considerare si numarul de Km parcursi. Intr-un final ceea ce cer eu este un raport real al poluarii/100Km mediu intre masinile diesel si cele pe benzina, fara sa se tina cont de faptul ca masinile diesel de obicei sunt conduse mai multi Km sau de faptul ca sunt mai multe masini diesel decat masini pe benzina.
Mi-ar placea sa va rezultatele unui studiu facut asa cum trebuie la nivel de tari/continente, sau cel putin pentru Europa, si sa se prezinte toti agentii poluanti, nu numai masinile. Nu stiu cat de bine sunt regularizate emisiile fabricilor, termocentralelor etc.
Articolul acesta este mai mult despre agenda politica pe care o au unii, iar Dieselgate este un scandal folosit pentru a-si atinge scopurile. Iar cei 40%, cel putin pentru mine, pare a fi un numar care nu nimic la baza.
@AlfaR - timpul de asteptare pentru un 4C nu prea are legatura cu succcesul. Alfa trebuie sa vanda multe masini, nu trebuie sa tinteasca spre exclusivitate.
Sper doar ca Giulia sa aiba succes, versiunea QV arata bine. Este o parere personala, dar problema cea mai mare pe care o are Alfa Romeo este imagina, care este a unei masini lipsita de fiabilitate.
Nu prea vad ce legatura are scandalul cu increderea in VW. Pana la urma acest scandal este despre nivelul de poluare al masinilor, nu este despre calitatea masinilor (oricare ar fi ea). Iar daca ne gandim la consumul real mai mare decat cel specificat - nu doar ei au aceasta problema.
Singurele probleme reale o reprezinta cei care urasc VW (cata, nemtii ...), care acum au un motiv in plus sa dea comentarii negative, si cei care se gandesc la mediul inconjurator mai mult decat la confortul si economiile personale.
Cel putin in batalia numerelor, GS F pierde. Are cu 20 Kg mai putin decat un BMW 550i (ceea ce la 1.9 tone nu prea mai conteaza), iar cei 30 CP in plus nu il ajuta prea mult, fiind doar puterea maxima dezvoltate, curba sa de putere, cel mai probabil, fiind mai slaba decat a motorului turbo de la BMW. Nici nu cred ca se poate compara cu RS6, E63 AMG sau M5 la performante.
Ultimele comentarii
568 in total