@Cyrus - Skoda si Seat nu sunt marci germane. Este adevarat ca sunt produse de VW, unele in aceleasi fabrici.
Pe de alta parte, guvernul german poate testa orice se vinde acolo, asa ca nu are nici o importanta unde este produs. Daca cineva vrea sa priduca o fumegatoare, nu are decat sa faca asta. atat timp cat vinde acea fumegatoare intr-o tara care ii permite asta, ce drept are guvernul german sa comenteze?
@mishasaitev - "impozitarea ar trebui facuta in fuctie de valoarea masinii, nu de nivelul de poluare." - asta am scris in comentariu. stiu ca se face in functie de capacitatea cilindrica, si sunt ce acord cu ce ai zis tu.
In locul comparatiei Aro vs BMW, eu prefer sa compar o masina diesel cu motor de 2.2 cu un A8 2.0 TFSI Hybrid. Adica Ford Mondeo, Honda Civic sau Accord, Mazda 6, Mercedes C si altele, cu un Audi A8 2.0 TFSI Hybrid.
@DAC - nu sunt de acord cu tine. Impozitul este o taxa care se raporteaza la valoarea bunului sau venitului (adica a chestiei care se impoziteaza). Asa ca, impozitarea ar trebui facuta in fuctie de valoarea masinii, nu de nivelul de poluare.
SI mie mi-ar placea sa vad pe strazi doar masini euro 6, dar nu cred ca se poate face asta foarte rapid, si nu impozitarea este solutia. Prefer sa se faca cum trebuie ITP-ul, si sa se scoata din uz masinile care nu mai sunt in stare buna de functionare.
Ultimele comentarii
570 in total