@mishasaitev - "impozitarea ar trebui facuta in fuctie de valoarea masinii, nu de nivelul de poluare." - asta am scris in comentariu. stiu ca se face in functie de capacitatea cilindrica, si sunt ce acord cu ce ai zis tu.
In locul comparatiei Aro vs BMW, eu prefer sa compar o masina diesel cu motor de 2.2 cu un A8 2.0 TFSI Hybrid. Adica Ford Mondeo, Honda Civic sau Accord, Mazda 6, Mercedes C si altele, cu un Audi A8 2.0 TFSI Hybrid.
@DAC - nu sunt de acord cu tine. Impozitul este o taxa care se raporteaza la valoarea bunului sau venitului (adica a chestiei care se impoziteaza). Asa ca, impozitarea ar trebui facuta in fuctie de valoarea masinii, nu de nivelul de poluare.
SI mie mi-ar placea sa vad pe strazi doar masini euro 6, dar nu cred ca se poate face asta foarte rapid, si nu impozitarea este solutia. Prefer sa se faca cum trebuie ITP-ul, si sa se scoata din uz masinile care nu mai sunt in stare buna de functionare.
@mda - in Londra, cel putin in primele doua zone, nu sunt fabrici si uzine. Nu stiu exact detalii despre zonele in care apar fabricile, si numarul lor, dar daca 60% din poluare in centrul Londreri este adusa din afara ei, asta ar insemna ca nivelul de poluare generat de masini, la nivel global, este insignifiant.
Nu contest faptul ca masinile poluaza, doar vreau niste date mai exacte si care sa aiba la baza studii facute corect, nu comandate de cineva care vrea sa isi sustina agenda politica.
Ultimele comentarii
568 in total