Vreau sa incep prin a spune ca nu sunt de acord cu aceste procese. Cum zice si Sam93, niste avocati i-au convins sa faca asta pentru a mai scoate si ei niste bani, in speranta ca in cel mai rau caz se va ajunge la o intelegere. Sau pur si simplu familia actorului a ramas fara bani ....
Pe de alta parte - din cate imi aduc eu aminete Paul era in viata imediat dupa accident, si a murit dupa ce a luat foc masina. Motivatia acestor procese ar putea fi "masina prezinta un risc de incendiu in caz de accident". Ceea ce nu cred ca este foarte rar in conditii de accidente in care masina este facuta praf, deci sunt sanse mari sa se loveasca ceva care contine benzina, benzina care poate ajunge usor pe o evacuare supraincalzita.
Cred ca este nevoie de mai multe informatii pentru a ne da seama daca aceste procese au o logica sau nu. Pana acum, pentru mine nu par sa aiba. Daca aveau, cel mai probabil Porsche ar fi platit niste bani in secret, si nu s-ar fi mediatizat nimic.
@madalescu - tu ai citit tot ceeea ce am scris? Cand am citit "ai demonstrat exact ceea ce am zis" ti-am recitit comentariile, de frica sa nu le fi citit gresit. Si nu le-am citit gresit. Repet inca o data - ce face legendar motorul 3.7 V6 de la nissan? fiabilitatea si performantele NU sunt suficiente.
Cat despre acest Q30/QX30 - "The production version of Q30 will be a five-door hatchback built on Mercedes-Benz's current generation A-Class running Daimler-designed, 2.0-litre, turbocharged four-cylinder engine."
Asa ca poti fi sigur ca nu vor folosi "legendarul" motor 3.7 V6. este prea mare, si oricum vor folosi motoare Mercedes.
@madalescu - daca citesti ce am scris mai sus vei observa ca nu am sugerat ca V6 3.7 de la Nissan nu ar fi un motor bun. Singura chestie de care m-am legat este cuvantul "legendar". Tot ce ai scrist tu dupa a fost pentru a dovedi ca este un motor bun, foarte bun, exceptional de bun ... cum vrei tu sa ii zici, in aceasta discutie este irelevanta. Eu ti-am cerut sa scrii ce face acel motor legendar. Pentru ca ceva sa fie legendar, trebuie sa aiba ceva special. Fiabilitatea si performanta nu sunt suficiente.
Iar daca legendaritatea acestui motor este data de un top in care a fost inclus motorul pe care se bazeaza 3.7, ti-am cerut un link, sa vad si eu acel articol. Ideal ar fi sa ai mai multe surse pentru asta.
De exemplu in urmatoarele articole nu se gaseste nimic Nissan:
http://jalopnik.com/the-10-best-engines-of-the-last-20-years-1510676043
http://www.caranddriver.com/flipbook/the-best-naturally-aspirated-engines-of-all-time
Iar daca te referi la lista anuala facuta de Ward's AutoWorld, am vesti proaste pentru tine: https://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines - un nissan nu a fost niciodata mai sus de 8 (sincer nici lista nu mi se pare deloc consistenta).
@madalescu - in conditiile in care nu ai gasit pe tastatura ghilimele si ai folosit cate doua apostroafe, pot spune ca esti praf.
Nu imi place sa atac oamenii direct, de obicei am probleme cu ideile si parerile lor, dar in cazul tau prostia este predominanta.
Mi-ai zis ca nu am nici un pic de cultura auto, si ca nu stiam ca acel motor a castigat nu stiu ce premii si si a fost intr-un top, cum sunt multe alte motoare. La asta ti-am raspuns ce cred eu ca inseamna legendar, si ti-am cerut sa imi zici definitia ta pentru legendar. Dar tot ceea ce ai putut scoate tu a fost sa imi zici ca am multe de studiat. Felicitari, pur si simpu esti un porumbel jucator de sah.
Ultimele comentarii
570 in total