@unckle - nu va fi un 4 in linie, va fi un 4 boxer. Este cel putin a doua oara cand automarket nu stie asta, si ii corectez. Data trecuta aveau un link catre stirea de unde au preluat informatia, si scria clar ca va fi 4-boxer. Acum am cautat eu pe alte site-uri de stiri, doar sa ma asigur ca nu scriu tampenii.
Nu este primul seria 3 hibrid. Inainte de facelift au avut Active Hybrid 3 - https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(F30)#ActiveHybrid_3_.282012-.29
@sam93 - faci o mica confuzie - cei doi nu erau pe un circuit. Pe orice masina, mai ales una foarte puternica, ESP-ul si Traction Control sunt de dorit atunci cand se circula pe drumuri publice. Cand vorbin de Carrera GT (mie mi-a deschis putin ochii acest articol - http://jalopnik.com/porsche-that-killed-paul-walker-dangerous-needs-res-1474240192 ) cu atat mai mult este nevoie de ele. Un pilot bun va dezactiva aceste sisteme pe circuit, dar pe drumuri publice orice om cu capul pe umeri le va folosi. Si asta doar pentru ca aceste sisteme sunt mai alerte decat orice sofer, si nu pot fi luate prin surprindere.
In curse nu se folosesc aceste sisteme pentru ca se doreste scoaterea in evidenta a pilotului, si nu a masinii. O masina cu TC calibrat pentru circuit, va fi intotdeauna mai rapida decat una fara.
Faptul ca Porsche Carrera GT are nevoie de ESP din punctul de vedere al mai multor oameni este irelevant. Conteaza doar mediul legal in care a fost vanduta masina. Daca ESP-ul nu a fost obligatoriu in momentul vanzarii, iar clientii au stiut ca masina nu il are (ceea ce sunt destul de sigur ca Rodas a stiut) atunci Porsche nu a gresit cu nimic.
Vreau sa incep prin a spune ca nu sunt de acord cu aceste procese. Cum zice si Sam93, niste avocati i-au convins sa faca asta pentru a mai scoate si ei niste bani, in speranta ca in cel mai rau caz se va ajunge la o intelegere. Sau pur si simplu familia actorului a ramas fara bani ....
Pe de alta parte - din cate imi aduc eu aminete Paul era in viata imediat dupa accident, si a murit dupa ce a luat foc masina. Motivatia acestor procese ar putea fi "masina prezinta un risc de incendiu in caz de accident". Ceea ce nu cred ca este foarte rar in conditii de accidente in care masina este facuta praf, deci sunt sanse mari sa se loveasca ceva care contine benzina, benzina care poate ajunge usor pe o evacuare supraincalzita.
Cred ca este nevoie de mai multe informatii pentru a ne da seama daca aceste procese au o logica sau nu. Pana acum, pentru mine nu par sa aiba. Daca aveau, cel mai probabil Porsche ar fi platit niste bani in secret, si nu s-ar fi mediatizat nimic.
Ultimele comentarii
568 in total