@Tudor - daca as fi politist, si in mod normal as fi luat spaga, pe aceasta as fi refuzat-o si eu. Trecand peste faptul ca as vrea ca acel om complet iresponsabil sa fie pedepsit, si inlaturat de la volanul unei masini, mai este problema unei masini mari si scumpe, masina care sigur va da nastere unor intrebari de la diverse persoane, si nu va fi usor de ascuns.
http://www.automarket.ro/stiri/porsche-cayman-si-boxster-vor-primi-un-motor-nou-cu-patru-cilindri-in-linie-59979.html - jos este linkul catre WCF, unde scrie clar "flat four", iar in "traducere" acel flat-four s-a transformat in 4 cilindrii in linie de pe actualul Macan.
@unckle - nu va fi un 4 in linie, va fi un 4 boxer. Este cel putin a doua oara cand automarket nu stie asta, si ii corectez. Data trecuta aveau un link catre stirea de unde au preluat informatia, si scria clar ca va fi 4-boxer. Acum am cautat eu pe alte site-uri de stiri, doar sa ma asigur ca nu scriu tampenii.
Nu este primul seria 3 hibrid. Inainte de facelift au avut Active Hybrid 3 - https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(F30)#ActiveHybrid_3_.282012-.29
@sam93 - faci o mica confuzie - cei doi nu erau pe un circuit. Pe orice masina, mai ales una foarte puternica, ESP-ul si Traction Control sunt de dorit atunci cand se circula pe drumuri publice. Cand vorbin de Carrera GT (mie mi-a deschis putin ochii acest articol - http://jalopnik.com/porsche-that-killed-paul-walker-dangerous-needs-res-1474240192 ) cu atat mai mult este nevoie de ele. Un pilot bun va dezactiva aceste sisteme pe circuit, dar pe drumuri publice orice om cu capul pe umeri le va folosi. Si asta doar pentru ca aceste sisteme sunt mai alerte decat orice sofer, si nu pot fi luate prin surprindere.
In curse nu se folosesc aceste sisteme pentru ca se doreste scoaterea in evidenta a pilotului, si nu a masinii. O masina cu TC calibrat pentru circuit, va fi intotdeauna mai rapida decat una fara.
Faptul ca Porsche Carrera GT are nevoie de ESP din punctul de vedere al mai multor oameni este irelevant. Conteaza doar mediul legal in care a fost vanduta masina. Daca ESP-ul nu a fost obligatoriu in momentul vanzarii, iar clientii au stiut ca masina nu il are (ceea ce sunt destul de sigur ca Rodas a stiut) atunci Porsche nu a gresit cu nimic.
Ultimele comentarii
570 in total