@madalescu - caravelle nu este o duba de marfa => http://bit.ly/1O8dUvO
Pe generatia 03-09 s-a pus si 3.2 V6. Nu vad ce e jalnic in asta. Mercedes V-Class este singurul competitor real pentru Caravelle, iar acela are motoare chiar mai puternice => https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Vito#Engines_2
@madalescu - de ce esti asa sigur ca masina avea ESP? Mie mi se pare a fi un Seat Alhambra de prima generatie, pentru care ESP-ul nu a fost dotare standard.
@1. - din faptul ca se va verifica conformitatea motoarelor diesel cu normele Euro 5/6 tu ai tras concluzia ca motoarele au probleme de fiabilitate (presupun ca la asta te referi prin calitate), ceea ce este pur si simplu o logica gresita. Asta este confuzia de care vorbeam eu.
Nu am zis nicaieri ca aceste motoare sunt definitia calitatii. Am scris doar ca singurul aspect care se verifica este conformitatea cu normele de poluare.
Eu stiu de 1.4 TSI ca au destul de multe probleme de fiabilitate (ce-i drept doar din auzite, nu din studii care sa aiba o baza comparativa buna cu alti producatori), dar inca o data, aceste verificari nu au nici o legatura cu fiabilitatea.
@1. - Faci o confuzie. Acest scandal nu are nici o legatura cu calitatea masinilor VW, si nici cu consumul lor. Singura problema este nivelul emisiilor mai mare decat cel declarat. Asta este tot ceea ce se verifica. Ca masinile sa respecte normele de poluare fara nevoia unui soft special pentru teste.
@madalescu - Daca poti zice de vreun producator ca e samsar, atunci acesta este Infiniti, nu VW. Stii tu, Infiniti vinde Q30, un Mercedes A-Class cu alte sigle, dar nu alte motoare.
Tinand cont de toate celelalte comentariile tale, gandirea ta nu are nici o logica. Pana acum ai exprimat o singura idee: "japonezele ie bune, jermanele ie proaste". Nu poti trage concluzia ca VW a pierdut milioane de clienti pentru ca te-a pierdut pe tine.
Ultimele comentarii
570 in total