Am cautat pe http://www.spritmonitor.de/en/ consumul mediu realizat de posesorii catorva din modelele de mai sus. Spre uimirea mea, noile consumuri declarate de PSA chiar sunt reale. Unele sunt mai mari, altele mai mici decat media spritmonior, dar diferentele sunt relativ mici (mi se pare normal sa existe niste diferente), si se anuleaza reciproc.
Sper ca si alti producatori sa urmeze exemplu PSA.
Cu toate acestea, tot nu as cumpara ceva de la ei ...
@scorpion - in cazul in care nu stiai, taxa de inmatriculare pe care o avem noi este mic copil fata de ceea ce au norvegieni de platit. Daca la noi pretul de baza al unui Golf GTI 220CP DSG este cu 8500 euro mai mic decat un Golf GTE, si taxa de inmatriculare pentru GTI este 183 euro, in Norvegia, dupa plata taxei de inamtriculare, GTE-ul este cu ~4000 euro mai ieftin. Oamenii nu decid sa cumpere hibrizi sau electrice pentru ca au capul pe umeri, ci pentru ca, dupa plata taxelor, sunt mult mai ierftine. Combinand asta si cu consum mai mic, nu este greu de vazut avantajul unui GTE, poate chiar si fata si de un 1.4 TSI.
https://www.skatteetaten.no/en/Person/cars-and-other-vehicles/import-car/calculate/calculator-import/
Matt LeBlanc este OK, dar nu de nivelul vechiului Top Gear. Sabine Schmitz din pacate nu are ce cauta aici. Pacat ca aseara nu a aparut Chris Harris. El si Matt ar fi suficienti pentru emisiune, si asta ar ridica emisiunea la nivelul de "Acceptabil".
Ultimele comentarii
570 in total