@scorpion - in cazul in care nu stiai, taxa de inmatriculare pe care o avem noi este mic copil fata de ceea ce au norvegieni de platit. Daca la noi pretul de baza al unui Golf GTI 220CP DSG este cu 8500 euro mai mic decat un Golf GTE, si taxa de inmatriculare pentru GTI este 183 euro, in Norvegia, dupa plata taxei de inamtriculare, GTE-ul este cu ~4000 euro mai ieftin. Oamenii nu decid sa cumpere hibrizi sau electrice pentru ca au capul pe umeri, ci pentru ca, dupa plata taxelor, sunt mult mai ierftine. Combinand asta si cu consum mai mic, nu este greu de vazut avantajul unui GTE, poate chiar si fata si de un 1.4 TSI.
https://www.skatteetaten.no/en/Person/cars-and-other-vehicles/import-car/calculate/calculator-import/
Matt LeBlanc este OK, dar nu de nivelul vechiului Top Gear. Sabine Schmitz din pacate nu are ce cauta aici. Pacat ca aseara nu a aparut Chris Harris. El si Matt ar fi suficienti pentru emisiune, si asta ar ridica emisiunea la nivelul de "Acceptabil".
@Scorpionul.negru - din cate stiu eu, cei care vor intra in posesia unui Ford GT nu vor avea voie sa il vanda pe o perioada de cativa ani (nu stiu exact cati ani).
Din lista de competitori pentru 308 GTI, Peugeot-ul este pe ultimul loc pentru mine.
Poate ca are dotari in plus fata de ceilalti, dar este mai scump cu cel putin 2500 euro decat oricare din ei. 308 GT este la acelasi pret cu Megane RS ... trebuie sa fii fan inrait Peugeot ca sa poti cumpara asa ceva.
Ultimele comentarii
568 in total