Eu am impresia ca cei trei germani incearca sa epuizeze denumirile pozibile conform numelor de modele folosite de ei, doar ca sa aiba mai mult eoptiuni posibile ...
Am si eu o curiozitate - daca vand 3 masini la un pret mai mic decat cel de cumparare, deci am pierderi, care este logica platirii de taxe?
In orice caz, din ce inteleg in articol, 21% din banii luati pe masina la vanzare vor ajunge la stat, nu 21% din profit. Nu am avut rabdarea sa citesc intregul articol de pe profit.ro, dar dupa o citire in diagonala asa pare. Iar asta nu are nici un sens.
@Seat - fortarea oamenilor sa nu mai mearga cu masina nu are sens cand nu exista alternative bune. Nu sunt autobuze suficiente si nici metrouri suficiente pentru orele de varf.
De exemplu eu lucrez in Pipera si locuiesc la Tineretului. Luni, la ora 8:15, a trebuit sa iau metroul pana la Piata Sudului pentru a avea loc sa ma urc in directia Pipera. De obicei merg cu metroul, dar cateodata nu mai suport si merg cu masina. Cel putin stau jos si nu imi sufla sau tuseste nimeni in fata.
Problema pe care o am cu aceste taxe este legata de cei care vor fura banii stransi din ele, in rest nu am nimic impotriva cu pretul de 10 lei pe litru.
Chiar daca "capacitor" este acceptat in limba romana (din ce am gasit pe internet), denumirea corecta si universal acceptata este "condensator".
Este o parere personala, dar capcitor cred ca a fost introdus in limba Romana de cei care nu au nici o legatura cu electronica si nu au putut fi deranjati sa caute traducerea corecta.
Ultimele comentarii
568 in total