Pana nu apar comentariile "aceiasi masina ca acum 30 ani", vreaus a zic ca mie imi place, chiar daca as fi preferat o evacuare normala cu 4 tevi, cum aveau vechile Carrera S (997 si 991). evacuarea de GT2 nu prea merge cu Carrera S
@tzenu_bmw - undeva in jurul a 100-150 lei este pe alte circuite o sesiune de ~20 min. Ma astept sa fie un pret similar
@@tzenu_bmw - uzurile sunt mai mari, dar nu sunt chiar asa extreme precum crezi tu. Tura de incalzire, 2-3 ture rapide si apoi tura de racire este o metoda buna de a proteja masina. 2-3h nu rezista oricum corpul sau rezervorul.
Recomand un track day oricui, aprope orice masina ar avea atata timp cat este intr-o conditie buna de functionare, in specilal la sistemul de franare. Doar sa fii atent la ceea ce faci si la cei din jur. Consider ca este cel mai sigur mod de a afla cum se comporta o masina la limita.
Mi-ar placea sa existe niste exceptii de la regula. Un exemplu - masini care nu au fost produse cu volan pe stanga.
Sunt cativa pasionati de masini care nu au fost produse doar cu volan pe dreapta (ex. Nissan Skyline GT-R R32).
Din pacate o astfel de exceptie poate fi exploatata destul de puternic de romani.
Ultimele comentarii
568 in total