Pe langa faptul ca editorii nu ai nici un fel de idee despre ceea ce scriu, nici macar nu stiu sa citeasca si sa inteleaga ce se scrie in limba engleza. Nu sunt pasionati de domeniul auto, poate doar le place sa se plimbe in masini noi si/sau scumpe.
Ca sa intelegeti de ce scriu asta:
- Golf R va avea tractiune integrala, versiunea sportiva cu tractiune fata este Golf GTI. Tractiunea integrala este un element definitoriu al R-ului
- in articolul citat de voi de la Top Gear scrie directie integrala, nu tractiune integrala.
- Megane RS are directie integrala, nu tractiune integrala. Vezi articolele in care este prezentat noul lor record pe Nurburgring pentru o masina cu tractiune fata.
@Tatraurs pedalele si schimbatorul sunt luate de la BMW pentru a reduce costurile.
Din cate am gasit, BMW nu mai are optiunea unei cutii manuale pe 40i, ma astept ca aceasta optiune sa lipseasca tot din cauza costurilor.
Ce ma deranjeaza pe mine este pozitionarea turometrului. Nu cred ca poate fi vazut prea bine pe o masina cu volan pe stanga, fiind blocat de mana stanga a soferului si de volan.
Imi place mult interiorul masinii argintii, versiunea cu mult lemn la interior nu e pe gustul meu. Acum mai trebuie sa castiga la loto, si imi iau si eu ... un Wiesmann :))
Daca are cineva acces la o astfel de statistica, sa posteze aici cate accidente se produc in Romania/Europa la viteze de peste 180Km/h, raportat la cate se produc in total pe autostrazi, si cate victime sunt in aceste accidente. Ar fi de preferat sa se posteze si sursa
Scriu asta deoarece foarte rar mi s-a intamplat sa vad pe cineva mergand cu mai mult de 180 pe autostrazile de la noi, iar 180 este exact cum zice PMC
Ma intreb daca modelele Polestar vor avea acesta limitare, sau vor folosi lipsa limitarii ca motiv pentru cumpararea masinii mai scumpe
Ultimele comentarii
570 in total