@fan skoda - stai linistit, majoritatea masinilor care poluaza in Bucuresti sunt Euro 4. Si nu am vazut putine care scot mult fum, dar spre surprinderea mea majoritatea nu sunt din grupul VAG
Eu inca sunt de parere ca taxa era buna si trebuia platita pe zi, fara reducere daca se plateste anticipat pe o perioada mai mare. Doar ca trebuia combinata cu dezvoltarea transportului in comun.
Si platita inclusiv de masini Euro 4 (de anul acesta), iar din momentul in care transportul in comun ajunge la un nivel cel putin acceptabil, de toate masinile.
@Luci - aici este vorba si de inflatie. Preturile au crescut in general la toate produsele. Si salariile sunt intr-o continua crestere - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_European_countries_by_average_wage#Average_monthly_gross_wage_(1998_-_2018)
@radu - masina are 4 stele la euro ncap, si orice masina se poate strica, mai ales dupa cativa ani. Cat despre interior - nu arata ca noua, dar nici nu pute.
Crede-ma, pentru ce si cum este folosita este masina perfecta.
Una din cele doua masini pe care le detin este folosita de tatal meu. Este o Skoda Octavia 1 din 2002, 1.6 benzina. Toate reparatiile au fost facute cu piese noi: amortizoare, ambreaj, nenumarate bucse, faruri (cele vechi erau matuite) placute si diskuri de frana, are lichid de frana Motul RBF660 :)))
Am cumparat de fiecare data anvelope noi premium (Continental vara, Nokian iarna)
De ce as inlocui masina asta? Masina e in stare foarte buna de functionare si trece ITP-ul fara spaga. Ca sa nu mai zic tata face maxim 200 Km pe luna cu ea.
Ultimele comentarii
570 in total