@Fanel - ai uitat de boii si vacile cu xenon aftermarket, "casa vad si ieu mai binii", si cei cu volan pe dreapta, la care nu mai e nici o diferenta intre faza scurta si faza lunga.
Pentru cei cu volan pe drepta m-am gandit la o solutie - rovigneta obligatorie pe tot teritoriul Romaniei atata timp cat masina este in tara, dar valoare sa fie de 20-30 ori mai mare, indiferent de tara unde este inmatriculata. Ar fi o valoare suficient de mica incat cei care isi doresc masini mai speciale care nu s-au produt cu volan pe stanga sa si le permita (Nissan Skyline GT-R, de exemplu), dar suficient de mare incat sa nu mai merite inmatricularea in masa a masinilor aduse din Anglia.
Valorile calculate aici sunt rezultatul unor statistici in functie de mai multi factorii de risc. Nu se ia in calcul doar frecventa accidentelor provocate de o anumita categorie, se tine cont si valoarea medie a daunelor. Nu sunt de acord cu clasificarea in functie de capacitatea cilindrica, prefer categorii de risc in functie de producator si model, cum este in Anglia, dar momentan asta avem.
"dai un examen,iei pe bune un permis,inseamna ca esti apt si gata" - daca tu crezi ca toate persoanele care detin un permis de conducere auto au aceeasi capacitate de a conduce o masina esti prima persoana de care am auzit care isi poate calcula IQ-ul numarand degetele de la o mana. A avea permis inseamna ca ai un nivel minim necesar pentru a conduce, iar statisticile de mai sus fac diferentierea intre cei care depasesc acest nivel.
"fiecare trebuie sa raspunda pentru faptele sale" - aici nu ai inteles ce inseamna asigurare RCA - asiguratorul preia mare parte din raspundere. Daca vrei ca fiecare sa raspunda pentru faptele sale atunci nu ar trebui sa mai existe asigurare auto si cei care provoaca accidente sa plateasca toate daunele. Desi in 9 ani de cand conduc singura dauna pe care am provocat-o probabil ca nu a fost reparata (o mica zgarietura si indoitura pe usa unei dube), iar reparatia ar fi costat cat plateam RCA pe un an, NU vreau se elimine RCA-ul.
Vezi ca ai ramas dator si cu statisticile de care vorbeai. "Cine e mai periculos ...?" nu inseamna nimic.
Intr-o noapte am intalnit o caruta cu crengi/lemne relativ subtiri atarnand in spate fara nici un semn reflectorizat. Din sens opus venea o masina. Caruta era invizibila, desi observand niste umbre ciudate imi concentram toata atentia sa vad daca e ceva in fata.
Faptul ca nu am nu am lovit-o, si evident nu am murit, a fost noroc chior. Am ajuns in dreptul ei la cateva secunde dupa ce a facut dreapta.
Masina arata bine la exterior, dar combinatia de 2345Kg, 4 cilindrii in linie si 155.000 euro nu este una tocmai buna, chiar daca in total masina dezvolta 609CP
Nu sunt deloc surprins ca au avut nevoie de 4 ani pentru a vinde 1500 masini (daca le vor vinde si pe astea). Sunt multe masini cu pret mai mic sau similar care ofera ce ofera Polestar 1, preferata mea fiind 911 Carrera 4S.
Huracan STO are 788Kg???? woooowww, asta e o realizare exceptionala. nu ma asteptam asa ceva. E mai usor decat Sesto Elemento
PS - vedeti ca ati pus procent in loc de Kg :))
Ultimele comentarii
570 in total