Legat de stirea asta sunt ai multe lucruri de comentat
@netam-nissan pretul unui produs nu este direct legat de costul de productie. Este cel mai mare pret care asigura vanzari bune, astfel incat profitul total sa fie maxim.
legat de calitatea masinilor - reducerea costului de productie nu inseamna neaparat calitate mai proasta (panouri solare, piese comune ...).
Totusi, reducerea cu 25% a costurilor de produtie mi se pare exagerat de mare, mai ales ca se vrea asta in 4 ani. Tot ce pot sa cred este ca acest comunicat de presa a fost facut pentru a atrage invetitori si nu este un plan cu adevarat realizabil. Cum si Tesla a inceput livrarea in 2019 a capului tractor.
Din articol inteleg ca Musk a facut ceva asemanator cu "am primti aprobare pentru bloc cu 3 etaje dar eu am plan pentru unul de 5 plus mansarda". Nu prea vad cum e vina birocratiei germane in cazul asta.
@Liviu - da, plateste mai putin pentru ca din 10.000 soferi de 50-60 ani este singurul care face accidente, si face 10 pe an, pe cand din 10.000 soferi de 20-30 ani 100 fac cate un accident intr-un an, si in total pentru acelasi numar de soferi de 50-60 ani ai de 10 ori mai putine accidente decat accidente prosuse de soferi de 20-30 ani. Asta daca nu luam in calcul si valoarea pagubelor. despre asta nu am gasit statistica, si sincer sunt la munca asa ca nu vreau sa pierd prea mult timp. dar poate gasesti tu.
@Liviu uite aici o statistica, diferenta nu e de 5% - https://aaafoundation.org/rates-motor-vehicle-crashes-injuries-deaths-relation-driver-age-united-states-2014-2015/
Ultimele comentarii
570 in total