Din articol inteleg ca Musk a facut ceva asemanator cu "am primti aprobare pentru bloc cu 3 etaje dar eu am plan pentru unul de 5 plus mansarda". Nu prea vad cum e vina birocratiei germane in cazul asta.
@Liviu - da, plateste mai putin pentru ca din 10.000 soferi de 50-60 ani este singurul care face accidente, si face 10 pe an, pe cand din 10.000 soferi de 20-30 ani 100 fac cate un accident intr-un an, si in total pentru acelasi numar de soferi de 50-60 ani ai de 10 ori mai putine accidente decat accidente prosuse de soferi de 20-30 ani. Asta daca nu luam in calcul si valoarea pagubelor. despre asta nu am gasit statistica, si sincer sunt la munca asa ca nu vreau sa pierd prea mult timp. dar poate gasesti tu.
@Liviu uite aici o statistica, diferenta nu e de 5% - https://aaafoundation.org/rates-motor-vehicle-crashes-injuries-deaths-relation-driver-age-united-states-2014-2015/
@Fanel - ai uitat de boii si vacile cu xenon aftermarket, "casa vad si ieu mai binii", si cei cu volan pe dreapta, la care nu mai e nici o diferenta intre faza scurta si faza lunga.
Pentru cei cu volan pe drepta m-am gandit la o solutie - rovigneta obligatorie pe tot teritoriul Romaniei atata timp cat masina este in tara, dar valoare sa fie de 20-30 ori mai mare, indiferent de tara unde este inmatriculata. Ar fi o valoare suficient de mica incat cei care isi doresc masini mai speciale care nu s-au produt cu volan pe stanga sa si le permita (Nissan Skyline GT-R, de exemplu), dar suficient de mare incat sa nu mai merite inmatricularea in masa a masinilor aduse din Anglia.
Ultimele comentarii
569 in total