@@Nimicușor Dan - inteleg incurajarea folosirii bicicletei (prin crearea de piste de bicicleta, de exemplu), dar nu inteleg ingreunarea traficului, care oricum era aproape blocat. In plus, mersul cu bicicleta pe partea carosabila mi se pare oribil in Bucuresti, aceste noi reguli nu ma ajuta cu nimic.
Isi aduce aminte cineva de banda de autobuz de pe DN1? in zona fantanii Miorita? Atunci s-a incurajat folosirea autobuzului.
O alta tampenie care are rol doar de reclama. Alte legi care vor fi aplicate maxim o luna.
In urma cu 2 saptamani cineva a facut in fata mea stanga pe Magheru, intr-o zona unde avea obligatoriu inainte. Politia a trecut pe banda de langa fara sa faca nimic. E cel putin un filmulet in care o masina trece pe rosu in timp ce masina de politie asteapta sa semafor. La fel, nu au facut nimic.
Am mai comentat aici - daca nu se pun in aplicare legile, degeaba.
@ds - ai inteles gresit, Taigo este versiunea coupe a lui T-Roc. Sau un model nou ca sa mai apara VW in "ziare".
Imi plac mai multe modele VW, dar unele mi se pare ca nu au nici un sens.
Legat de stirea asta sunt ai multe lucruri de comentat
@netam-nissan pretul unui produs nu este direct legat de costul de productie. Este cel mai mare pret care asigura vanzari bune, astfel incat profitul total sa fie maxim.
legat de calitatea masinilor - reducerea costului de productie nu inseamna neaparat calitate mai proasta (panouri solare, piese comune ...).
Totusi, reducerea cu 25% a costurilor de produtie mi se pare exagerat de mare, mai ales ca se vrea asta in 4 ani. Tot ce pot sa cred este ca acest comunicat de presa a fost facut pentru a atrage invetitori si nu este un plan cu adevarat realizabil. Cum si Tesla a inceput livrarea in 2019 a capului tractor.
Ultimele comentarii
568 in total