@Andrei & Wonka
De Paris nu stiu detalii, dar in Londra transportul in comun este mult mai bine dezvoltat decat in Bucuresti. Oamenii au o alternativa buna folosirii masinii.
Cand locuiam in Drumul Taberei si lucram undeva pe Nicolae Caranfil mergeam zilnic cu masina la birou. Dupa ce m-am mutat in Tineretului am inceput sa folosesc metroul pentru a ajunge in Pipera, pentru ca aveam linie directa si ajungeam mult mai repede decat cu masina (scuteam minim o ora zilnic). Asta chiar si in conditiile in care aveam salariu mai mare si o masina pe care voiam sa o conduc mult mai mult (am trecut de la Octavia 1.6i la 335i)
Dar discutia asta e degeaba, pentru ca aceste patrate seamana foarte mult cu investitiile in borduri - ceva ieftin care poate fi facturat foarte scump.
@@Nimicușor Dan - inteleg incurajarea folosirii bicicletei (prin crearea de piste de bicicleta, de exemplu), dar nu inteleg ingreunarea traficului, care oricum era aproape blocat. In plus, mersul cu bicicleta pe partea carosabila mi se pare oribil in Bucuresti, aceste noi reguli nu ma ajuta cu nimic.
Isi aduce aminte cineva de banda de autobuz de pe DN1? in zona fantanii Miorita? Atunci s-a incurajat folosirea autobuzului.
O alta tampenie care are rol doar de reclama. Alte legi care vor fi aplicate maxim o luna.
In urma cu 2 saptamani cineva a facut in fata mea stanga pe Magheru, intr-o zona unde avea obligatoriu inainte. Politia a trecut pe banda de langa fara sa faca nimic. E cel putin un filmulet in care o masina trece pe rosu in timp ce masina de politie asteapta sa semafor. La fel, nu au facut nimic.
Am mai comentat aici - daca nu se pun in aplicare legile, degeaba.
@ds - ai inteles gresit, Taigo este versiunea coupe a lui T-Roc. Sau un model nou ca sa mai apara VW in "ziare".
Imi plac mai multe modele VW, dar unele mi se pare ca nu au nici un sens.
Legat de stirea asta sunt ai multe lucruri de comentat
@netam-nissan pretul unui produs nu este direct legat de costul de productie. Este cel mai mare pret care asigura vanzari bune, astfel incat profitul total sa fie maxim.
legat de calitatea masinilor - reducerea costului de productie nu inseamna neaparat calitate mai proasta (panouri solare, piese comune ...).
Totusi, reducerea cu 25% a costurilor de produtie mi se pare exagerat de mare, mai ales ca se vrea asta in 4 ani. Tot ce pot sa cred este ca acest comunicat de presa a fost facut pentru a atrage invetitori si nu este un plan cu adevarat realizabil. Cum si Tesla a inceput livrarea in 2019 a capului tractor.
Ultimele comentarii
569 in total