@Lucian - autonomia in trafic al unei electrice nu scade la fel de mult ca la combustie interna, asta este si motivul principal pentru care imi plac electricele. In schimb greutatea (incarcarea camionului) si viteza mai mare ar contribui mai mult la cresterea consumului.
@dan_grc cu siguranta autonomia reala, incarcat, e mult mai mica. Dar si 500 Km sunt suficienti pentru acest camion, care pare a fi destinat utilizarii pe distante scurte si medii. Exact ca la testele pe Nurburgring
@Kirotractor daca va fi nevoie de CET Mintia pentru a se acoperi deficienta cauzata de alimentarea masinilor electrice cred ca e destul de logic sa consideram ca masinile electrice in RO folosesc exclusiv energie produsa pe baza de carbune, ceea ce face ca masinile electrice sa nu mai para chiar asa de ecologice.
Imi plac masinile electrice, in special pentru mersul in oras, dar consider ca momentan nu sunt chiar asa ecologice precum sunt prezentate.
@Edikkk din fericire am avut ocazia sa conduc un Ferrari F12 cat am vrut de tare, si pot spune fara nici un fel de ezitare ca nu imi pasa ca un F12 atinge 100Km/h intr-un timp de 2 ori mai mare decat Rimac-ul (sau un Model S Plaid).
Rimac-ul iti da numere cu care sa te lauzi in fata prietenilor si senzatii extreme la viteze extreme, dar nu iti da senzatii placute la orice viteza.
Ca masina de zi cu zi vreau sa imi cumpar o electrica, dar ca masina de weekend in care sa ma simt bine prefer in continuare o masina pe benzina.
Imi place sa merg cu bicicleta, sunt de acord sa se ia masuri de descurajare a folosirii masinii si a detinerii de mai multe masini, dar nu sunt de acord cu masuri luate intr-o ordine gresita intr-o tara in care aproape ca nu exista infrastructura pentru transport public.
Acum o luna am dus masina cumnatului meu la reparat in Craiova, iar de acolo m-am intors cu bicicleta. 65 Km de i-am facut in 2h40m, cu pauze cu tot. Trenul, din gara pana in gara, face 2h, in timp ce in Anglia un tren personal atinge 160 Km/h
Ultimele comentarii
570 in total