@Edikkk din fericire am avut ocazia sa conduc un Ferrari F12 cat am vrut de tare, si pot spune fara nici un fel de ezitare ca nu imi pasa ca un F12 atinge 100Km/h intr-un timp de 2 ori mai mare decat Rimac-ul (sau un Model S Plaid).
Rimac-ul iti da numere cu care sa te lauzi in fata prietenilor si senzatii extreme la viteze extreme, dar nu iti da senzatii placute la orice viteza.
Ca masina de zi cu zi vreau sa imi cumpar o electrica, dar ca masina de weekend in care sa ma simt bine prefer in continuare o masina pe benzina.
Imi place sa merg cu bicicleta, sunt de acord sa se ia masuri de descurajare a folosirii masinii si a detinerii de mai multe masini, dar nu sunt de acord cu masuri luate intr-o ordine gresita intr-o tara in care aproape ca nu exista infrastructura pentru transport public.
Acum o luna am dus masina cumnatului meu la reparat in Craiova, iar de acolo m-am intors cu bicicleta. 65 Km de i-am facut in 2h40m, cu pauze cu tot. Trenul, din gara pana in gara, face 2h, in timp ce in Anglia un tren personal atinge 160 Km/h
@fratea - nu inteleg ce vrei sa zici cu "Prima banda trebuie sa aibe un marcaj foarte vizibil pt biciclete lat de 1 m". poti sa clarifici?
@Edikkk - "Orice biciclist care este în plus pe străzile din oraş, cu benzi dedicate bicicliştilor, însemană o maşină în minus !!!" ai perfecta dreptate, dar ai ignorat cateva probleme care ar trebui rezolvate inainte de desenarea patrate de care se vorbeste in articol: construirea de piste de bicicleta suficiente si utilizabile (ceea ce mi se pare aproape imposibil pe bulevardele cu parcari in spic si trotuar mai mult lipsa, gen Mihai Bravu si Iuliu Maniu) si aducerea transportului in comun la un nivel decent, pentru ca realist vorbind majoritatea oamenilor pe care ii scoti din masini nu vor folosi bicicleta, mai ales in zile cu vreme nefavorabila (>35 grade, ploi, ninsoare)
Cat despre plecarea separata - daca sunt semafoare diferite pentru masini si biciclisti, masinile vor pleca mai tarziu de pe loc, cee ce este tot o blocare.
@Andrei & Wonka
De Paris nu stiu detalii, dar in Londra transportul in comun este mult mai bine dezvoltat decat in Bucuresti. Oamenii au o alternativa buna folosirii masinii.
Cand locuiam in Drumul Taberei si lucram undeva pe Nicolae Caranfil mergeam zilnic cu masina la birou. Dupa ce m-am mutat in Tineretului am inceput sa folosesc metroul pentru a ajunge in Pipera, pentru ca aveam linie directa si ajungeam mult mai repede decat cu masina (scuteam minim o ora zilnic). Asta chiar si in conditiile in care aveam salariu mai mare si o masina pe care voiam sa o conduc mult mai mult (am trecut de la Octavia 1.6i la 335i)
Dar discutia asta e degeaba, pentru ca aceste patrate seamana foarte mult cu investitiile in borduri - ceva ieftin care poate fi facturat foarte scump.
Ultimele comentarii
568 in total