Consumul e impresionant. Bravo lor, dar, totusi se ridica niste mici semne de intrebare:
S-a rulat constant cu 70-80km/h. Asta ar insemna:
1. O treapta de viteza inferioara (sa zicem treapta 4) intr-o turatie la limita inferioara a cplului maxim (ceea ce e destul de bine pentru turbina), sau
2. O treapta de viteza superioara (5 sau 6), la o turatie foarte mica, sub turatia de cuplu maxim (turatia recomandata de lucru a turbinei). Din cate stiu eu, un motor subturat consuma mai mult si polueaza ceva mai mult datorita nearderii complete a amestecului carburant. Faptul ca are turbina cu VGT, nu constituie un impediment, decat doar pe acceleratii (care trebuie facute progresiv pana se ajunge la turatia normala de lucru si de acolo se poate accelera oricum, altfel se scoate turbina la pensie mai repede decat i-ar fi vremea) .
3. Masinile erau dotate sau nu cu pilot automat.
4. Presupun ca, masinile aveau cutie de viteza manuala.
@gko citat: "Mai au un singur motor diesel, pe langa cel de 1.7 , de 2.0 ". Wrong again. Daca citeai articolul vedeai ca mai au un diesel de 1.3 de 95cp *(del de origine Fiat de care spuneam in 1 post). Dar e mai usor sa jignesti oamenii in necunostinta de cauza, decat sa te documentezi.
2.0 cdti e montat pe Insignia in 4 variante de putere: 110, 130, 160, 190 cp (cel de 190 fiind bi-turbo)
@gko
Daca cascai bine ochii si nu te umflai in pene, ai fi vazut ca am scris ca singurul motor de origine fiat pe astra e cel de 1.3. Am amintit ce cel de 1.9 nu se mai monteaza pe modelel noi opel (motor tot de origine fiat). De altfel si Fiat-ul a renuntat la 1.9 M-Jet. Cel de 2 litrii e conceptie proprie GM. Si motoare pe benzina nu au imprumutat de la grupul Fiat. Chiar tu ai spus in comentariul de mai sus ca mai au un 2.0 diesel de provenienta????? (GM)
@ Andrei.P.
Singurul motor de origine fiat, e cel de 1.3 cdti (mJet in versiunea fiat). Motorul de 1.9 cdti nu se mai regaseste sub caoptele modelelor opel actuale (ma refer la insignia si la Astra). Motorul de 1.8 e productie opel 100%.
@ Automarket
motorul de kia de 1.4 are 109 cp si nu 90 cum ati scris in tabel.
@steli_
Nici nu se poate compara cu scirocco. In 1 rand, GTC-ul ar trebui sa il compari cu un Golf in 3 usi (unde Golf-ulpierde clar la capitoulu design). In al 2-lea rand, scirocco a aparut muuult mai tarziu decat GTC-ul si a fost construit ca si masina sport coupe si nu un coupe al golf-ului. Si in al 3-lea rand, Opel inca nu are urmas al calibrei care sa se bata de la egal, la egal cu scirocco. Si daca tot facem comparatii numai de dragul de a compara ceva, RS5-ul il manaca de viu pe scirocco. Sa nu mai vorbim de noul skyline.
Si nu ai de unde sa stii ce o sa manace focusul din OPC. Opc-ul va veni cu o tractiune integrala, cu o punte independenta spate cu brate suprapuse si cu un motor ff puternic. Daca reusesc inginerii de la Opel sa seteze suspensia Astrei ca si la Insignia, Astra va avea un comportament neutru. Adica nu vei pute face drift-uri cu ea, dar va avea o trasa foarte curata. In plus, motorul de 2.0 litrii turbo de la Opel (conceptie 100% OPEL), e unul dintre cele mai moderne si mai bune motoare actuale. Are pe el cam tot ce s-a inventat nou in materie de tehnologie pe benzinare.
Dragilor, daca tot va dati cu parerea despre ceva, indicat ar fi sa aveti informatii exacte si nu din auzite.
Va doresc tuturor o zi minunate si drumuri sigure
Noul design al suspensiei spate Astra păstrează toate avantajele suspensiei cu manivelă faţă de cea multi-braţ. Printre acestea se numără cele referitoare la bagaje şi masă, un unghi de cădere a roţilor mai rigid, o curbură mai mică a punţii datorită înclinării laterale în timpul virajelor şi o fricţiune mai redusă a suspensiei. Adăugarea braţului Watts îmbunătăţeşte stabilitatea laterală
In timpul efectuării de viraje, acesta reduce la minim devierea laterală, la fel ca suspensia multi-braţ modernă. Un avantaj suplimentar al braţului Watts este faptul că acesta reduce sarcinile pe bucşele punţii, pentru a permite unor bucşe mai puţin ferme să reducă zgomotele şi să îmbunătăţească izolaţia.
Deci, AStra J nu are suspensie multilink spate, dar se pare ca au adus multe imbunatatiri suspensiei de pe Astra H si in plus, au mai adaugat sistemul FLEX RIDE (optional), care imbunatateste bine de tot stabilitatea pe viraje si ii da un plus de dinamica masinii.
Sunt curios acuma, cu aceste noi sisteme de pe masina, cat e de aproape/departe de Focus, referinta la dinamica si tren de rulare in clasa compacta.
Ultimele comentarii
35 in total