Versiunile 4x4 ce se vand in Romania, au punte spate independenta (multilink), iar cele 4x2 au punte spaet semirigida (in genul celei de pe Logan).
Masina din imagine are punte spate multilink. (Se vede de la o posta). Voi, spuneti ca aceasta editie vine doar in versiune 4x2. Asta inseamna ca pentru Marea Britanie, s-a oferit doar puntea spate multilink, pentru toate versiunile de tractiune? Interesant.
@Adrian
o fi avand cele mai bune motoare, dar, motorul de pe masina testata e PSA. NU are nici o legatura cu dinamica BMW. Aveau nevoie de acest 1.6, pentru imagine, pentru a reduce emisiile per general, dar sunt ferm convins ca nu are rafinamentul unui motor dezvoltat in house.
De aceea pe 116d au preferat motorul lor de 2.0.
IN rest, masina e interesanta. Interiorul imi place ca design. Iti da impresia de siguranta.
@automarket
In poza se vede ca motorul este supraalimentat cu turbina, ceea ce era de asteptat avand in vedere cuplul si puterea vis avis de cilindree. Cred ca ati uitat sa specificati asta in articol.
@all
Acest model de corsa e lansat undeva pe la finele lui 2007. Materialele sunt specifice perioadei respective si, la vremea lansarii, era mai calitativ decat fiesta, polo, clio, grande punto din perioada aceea. Si acum, daca il compari cu unele modele mai noi (de ex Yaris), se constata, cep lutin vizual o mai mare atentie in ansamblare si in alegerea materialelor.
@AndreiRN
V8-ul este de origine Yamaha. Defapt este dezvoltat de Volvo impreuna cu Yamaha si fabricat de Yamaha, ca sa fiu mai exact. Asa, ca nu e de origine Ford.
intr-un comunicat de presa de dupa lansare, se specifica ca vor folosi noul motor de 1.6 de la Renault. Mi s-ar parea mai potrivit pentru pretentiile marcii decat acest 1.5, dar ma rog, doar ei isi cunosc strategia.
Si putin off topic: Si BMW pe seria 1 vor introduce motorizarile de 1.6 hdi de la PSA, acelasi motoare pe care le foloseste si Volvo, deci, pana la urma nu vad de ce ar fi o mutare gresita la Mercedes.
Ultimele comentarii
35 in total