degeaba nu limiteaza bugetul daca in fiecare an din cei 5 apar noi reguli cretine ce strica spectacolul in loc sa-l imbunatateasca; ma gindeam eu ca era prea frumos ca echipele sa-si creeze propria competitie...din pacate asta e lumea in care traim :(
...aveti dreptate: lumea n-o sa acorde prea mare atentie cursei de la Silverstone(cel putin nu vineri sau cei care citesc click); eu tot ma uit la antrenamente si fac galerie pt favoritii mei...desigur mai arunc o privire si la comunicatele FIA,FOTA
oare cei de la OTV au sa aiba o emisiune pe tema asta deseara? lol
daca cele 8 echipe isi duc la bun sfirsit planul nu este o problema mare cu circuitele; contractele se fac individual cu fiecare circuit organizator...macar asa poate avem si noi curse pe circuite adevarate nu pe mizerii gen cele introduse in ultimii ani care in afara de standuri mari si tribune goale n-au nimic de oferit.
Problema este intr-adevar timpul ramas pian la anul...aici va fi foarte greu sa fie totul bine pus la punct; oricum mai bine asa ..un an 2010 sacrificat partial dar o baza solida pt anii ce au sa vina
Tot ce sper e ca FOTA sa se mentina pe pozitii si sa nu cedeze de loc la probabilele viitoare incercari de reconciliere ale FIA
toate bune si frumoase dar mototrul unic e cea mai mare porcarie ce se poate intimpla; nu sunt la curent cu noutatile pt sezoanele 2010-1012, credeam ca era doar asa un zvon cu motorul unic;
mi se pare de neinchipuit un Ferrari cu motor de Cosworth; de ce ar mai sta Ferrari , Toyota, BMW ..etc in F1?
...poate n-am inteles eu treaba asta cu motrul unic bine
Ultimele comentarii
31 in total