Cred ca cea mai buna explicatie tine de pretul masinii si de faptul ca Duster este pozitionat mult mai sus ca segment de piata. Cei care-si permit sa dea 15-17.000 pe un Duster (grosul vanzarilor nu este la cele cu pretul de baza) nu sunt interesati de reducerile prin programul rabla care inca se lasa asteptat. In schimb cei care cauta o masina sub 10.000 euro prefera sa mai astepte.
Chiar daca rezultatul a venit ca o surpriza pentru mine sunt fericit ca am castigat. Multumesc tuturor celor care au postat comentarii legate de material (si celor cu comentarii negative, chiar daca nu toate au fost fair-play). Pentru ca am fost printre primii care au postat pe site comentarii nu m-am asteptat sa castig, mai ales ca am vazut ca si altii au scris materiale interesante. Comentariul a fost unul de moment si nu ceva premeditat si chiar daca a prezentat impresia mea referitoare la noul I30 doar din prisma imaginilor si a ceea ce au transmis cei care au avut ocazia sa vada si sa conduca masina live am incercat sa fiu sincer. Poate nu suficient de obiectiv dar sper ca acest aspect sa se schimbe cu ocazia testului. Va multumesc tuturor inca o data!
Este clar ca Hyundai se bate in liga mare a constructorilor de masini si nu numai din puctul de vedere al vanzarilor dar mai nou si din puctul de vedere al calitatii percepute de clienti fata de modelele sale. Principalul atu al coreenilor nu mai este pretul ci raporul pret/calitate pentru ca din punctul de vedere al calitatii fiecare model nou lansat este la o diferenta de cateva generatii fata de cel pe care il inlocuieste (asta daca ne raportam la evolutia celorlalti constructori deja consacrati). Am putea face o analogie fata de felul in care Fat Frumos crestea intr-o luna cat altii intr-un an. dar sa revenim de pe taramul basmelor si sa ne concentram asupra calitatilor noului i30. Pentru ca este cam greu de enumerat numeroasele echipamente de siguranta sau confort cu care i30 este dotat inca din standart am sa subliniez doar faptul ca din puctul meu de vedere acestea reprezinta unul din cele trei linii de atac cu care Hyundai vrea sa cucereasca piata europeana si nu numai. Celelalte doua sunt design-ul avangardist afisat de cele mai noi modele lansate (in mare contradictie cu evolutia design-ului la constructorii mai conservatori... nu dau exemple caci se cunosc) si cel din urma, dar nu ultimul este calitatea perceputa si aici nu vorbesc doar de calitatea perceputa cu ochiul liber ci si de cea constructiva cu care constructorul coreean s-a evidentiat inca de la generatiile mai vechi si care astazi se traduce si printr-o garantie mult mai mare decat cea oferita de ceilalti constructori. Ar mai fi de spus multe si despre noile propulsoare care in mod admirabil au fost dezvoltate in-house si nu cumparate de la alti constructori si care se situeaza deja in topul celor mai eficiente existente la ora actuala. Despre felul in care se conduce nu are rost sa vorbesc caci ar trebui sa fac referire la senzatiile descrise de putinii norocosi care au avut deja ocazia sa conduca noul i30 si nu e corect. Poate pe viitor voi avea ocazia sa descriu si acest aspect.
Felicitari Hyundai pentru faptul de a oferi cumparatorilor inca un exemplar demn de a sta in topul listei pe care fiecare dintre cei care doresc si pot sa-si cumpere o masina noua ar trebui sa o faca inainte de a lua decizia finala pentru ca astazi exista numeroase oferte si asta nu poate decat sa ne bucure, pe noi ce care iubim masinile, chiar daca uneori doar de la distanta.
Ultimele comentarii
8 in total