"Cei care se asteptau la un dCi silentios vor fi insa putin dezamagiti de insonorizarea defectuoasa, care permite pasagerilor sa asiste auditiv la caznele motorului..."
Iar de aici
http://www.automarket.ro/stiri/lautomobile-magazine-a-testat-duster-15-dci-85-cp-isi-merita-banii-29652.html
citez:
"...autorul testului publicat de L'Automobile Magazine - noteaza zgomotele aerodinamice ridicate..."
Prima legatura dintre masa (redusa) si zgomot. Nu e antifonata cum trebuie.
A doua legatura o sa fie masa (redusa) si siguranta, vorbim dupa NCAP.
Cunosc taximetristi foarte stilati, care isi practica meseria cu multa eleganta si mult bun simt, prioritatea lor fiind confortul, siguranta si timpul clientului.
Pentru scuipatorii de coji de seminte ... le recomand sa le inghita, pentru manelisti, le recomand castile, pentru cei care opresc/stationeaza/parcheaza ilegal, le recomand sa nu mai repete obiceiul asta prost, ca de multe ori ne deranjeaza. Chiar asa de greu e?
Unde nu e bun simt, e necesara o lege de genul asta.
Si ar trebui sa nu vizeze DOAR taximetristii...
Iti arata omu' "negru pe alb" ca toba e putreda si tu il faci scarba? Esti un gentleman!
Desigur, toate masinile NOI pe care le-ai cumparat tu pana acum, asa aratau ...
@BBB Ai pus punctul pe i: nu e nimic inteligent de spus despre Duster. Hai sa-ti spun ceva inteligent, nelegat de Duster:
http://www.km77.com/00/volkswagen/tiguan/gra/213.asp
(esti pierdut? inca odata, nu am pretentia sa stiti despre ce e vorba).
@JeremyClarkson
Normal ca ti se rupe... alt fel ti-ai fi dat seama ca masa are legatura DIRECTA cel putin cu:
1. SIGURANTA pasiva (vezi inertie, vezi Clio3) - tu vrei sa mori imprastiat
2. Partea de NVH (deja sunteti in ceata) - tu dai muzica mai tare
V-am jignit?
Ne vedem la urmatoarea stire despre Duster. Pana atunci, va invit inapoi in pestera.
Esti inginer mingicar cu diploma cumparata cu produse agricole sau vanzator de masini?
Daca e ceva redus la Duster si se masoara in kilograme, aceea este masa, nu greutatea. Greutatea, pentru orice om de bun simt, se masoara in N, adica Newton, sau in cel mai fericit caz poti folosi kgF (pentru tine, kilograme forta).
Dar vezi tu, chestiile astea banale deja sunt subtilitati pentru tine, chiar nu ma astept sa le intelegi.
Credeam ca ne spui ca e usoara pentru ca are plafonul sau capota din fibra de carbon, sau suspensia din aliaj de aluminiu.
In afara de copilaria nefericita, frustrarea ta mai vine si din faptul ca lucrezi pe coji de seminte la (sau pentru) Dacia?
Alta capodopera a speculantilor care au ca scop nu sa faca o masina, ci sa faca o masina ieftina., pentru cei care vor masini noi si ieftine (vezi Dacia).
Mai sunt locuri la inscrierile pentru Duster!
Ultimele comentarii
39 in total