Ca sa vezi ce se intampla pe pista si sa poti sa-ti spui parerea nu trebuie obligatoriu sa te sui intr-un monopost de F1. Daca asta ar fi o conditie, ar insemna ca numai pilotii de formula 1 ar trebui sa comenteze, restul ar trebui sa taca, un lucru cu siguranta absurd. In ceea ce il priveste pe Schumacher culege ce a semanat. Nu trebuie sa fi pilot de F1 pentru a vedea cum Barrichello (il plang pe Nico) se opreste pentru ca al sau coleg Schumacher, sa treaca primul linia de sosire. Nu trebuie sa fi pilot de F1 pentru a-ti da seama ca intrarea deliberata in monopostul adversarului (Hill), care conducea in cursa si iesirea amandurora din cursa ii conserva avantajul de un punct cu care castiga un nou MP. Exemplele pot urma, de aceea nu stiu ce mai cauta in F1, probabil, asa cum a spus, un al optu-lea titlu pe care sa-l obtina cu aceleasi metode. Eu personal nu cred ca F1 va castiga ceva (Mercedes GP in nici un caz, poate Berni) prin revenirea lui Schumacher, ba dimpotriva, sunt multi piloti talentati care vor avea de pierdut.
este cu siguranta, sentimentul pe care Nico Rosberg il traieste in aceste momente si eu personal il inteleg foarte bine. Este o lovitura sub centura pe care echipa Mercedes GP si Ross Brawn i-au pregatit-o cu multa perfidie. Aspiratiile sale spre performante superioare sunt spulberate, fiind din start condamnat sa fie cel mult al doilea. Chiar daca va fi mai bun decat Schumacher, nu va avea voie sa o dovedeasca, ordinele de echipa fiind clare. Egalitatea dintre piloti, la Ross Brawn este doar la modul declarativ. Pacat, Schumacher, cu voie sau fara voie distruge o noua cariera ce promitea sa fie de top.
Sper ca Fernando sa fie intr-adevar compatibil cu Ferrari sa poata sa-si manifeste tot talentul de care este capabil. Cat despre Kimi, dupa greselile pe care le-a facut, privitor la F1, ii doresc si eu, ca si diesel08, macar un loc in primi 10 in WRC.
dar numai daca Ferrari ii va da lui Fernando toata atentia si ii va pune la dispozitie toate posibilitatile. Nu am numit aici punerea in postura de pilot secund a lui Massa, nu va fi nevoie de de acest lucru. Singura problema este ca, Ferrari nu mai este echipa de pe vremea lui Todt si Brawn.
Doresc din tot sufletul ca Button sa-i administreze lui Hamilton lectia pe care o merita. Asta se va putea insa, numai daca echipa a ajuns la maturitatea de a considera ca, a acorda egalitate pilotilor, este in propriul baneficiu.
Ultimele comentarii
222 in total