@LauCalin: Diferenta mare de fiabilitate nu este intre Megane 3 si 2, mai exact 2.2. Este intre 2.2 si 2.1, deoarece, in urma avalansei de probleme cu Megane 2.1, odata cu faceliftul lui 2.2, Renault s-a dezmeticit si a cam rezolvat problemele iar astfel fiabilitatea a avut de castigat. Conducand ambele versiuni, am fost interesat si de partea asta.
In ce priveste designul actualelor Peugeot-uri, aici gusturile nu se discuta - daca tie iti place, foarte bine, eu n-am nicio problema :)
@gelu: poate esti amabil sa imi explici unde am fost ridicol in comentariul meu. Pana atunci, eu raman la parerea mea ca Volt este o electrica care se ajuta la nevoie de un generator built-in si una dintre cele mai mari realizari ale GM.
Eu oricum vad mult mai digerabila o caroserie tip shooting brake la Porsche decat namila odioasa care se numeste Cayenne.
Si sper sa fie un shooting brake adevarat, adica sper sa aiba doar 2 usi. Sau in prezentul nelinistit, cel care a rastalmacit toate sensurile si valorile, merge sa fie si cu 4, 6, 35, 81 de usi?..gen coupe cu 4 usi, suv coupe, sau alte aberatii.
@LauCalin:
In mare iti dau dreptate, cu precizarea ca Megane 3 este doar ca design total diferit de Megane 2, insa dpdv tehnic nu prea sunt schimbari. La 308 fata de 307, nici macar designul nu e prea schimbat si asta fara ca francezii sa aiba o linie de design conservatoare pt acest model, gen Golf. E totusi de urmarit evolutia grupului PSA.
Ultimele comentarii
480 in total