Ba da @Mihai, CX-9 e si mai mare, insa CX-7 este cel mai mare disponibil in Europa, scrie destul de clar in articol. CX-9 nu se aduce oficial in EU.
In alta ordine de idei, de ce dramatizam atat? Ce "Adio", plansete si regrete, ca doar nu e vorba de MX-5, genialul roadster al lui Mazda???
E vorba doar de un sifonier culcat, croit un pic mai aerodinamic decat celelalte sifoniere culcate din clasa lui, indiferent de fabricant, dar tot un sifonier ramane, o struto-camila fara sens.
Imi place foarte mult designul, care ascunde o configuratie tehnica nobila. Acoperisul scurt si parbrizul bombat sunt grozave, aduc aminte de epoci demult apuse.
Totusi nu inteleg de ce (in afara de a fi recunoscuti ca nonconformisti) au pus sub capota un diesel de mare capacitate si turatie redusa, exact ca la vehiculele comerciale de la care provine: 1: daca este construit in dulcele stil clasic al masinilor sport englezesti, caroseria trebuie sa fie foarte usoara, deci nu are nevoie de atat cuplu, iar 2 la mana: o astfel de masina nu este construita pentru a traversa saptamanal Australia, unde pe distante de sute bune de km nu vezi tipenie de om, de statii de carburant ce sa mai vorbim...
O mostra de eleganta si rafinament de cel mai inalt nivel, cu un pret adecvat pentru cei care si-l pot permite. Jos palaria pentru cei care creaza astfel de obiecte de arta, ca vehicul nu-l pot numi.
Ca o parere personala, jantele de 21'', desi sunt convins ca sunt utile avand in vedere masa totala si puterea motorului, dpdv optic il fac pe Continental sa para mult mai scurt decat este in realitate.
O placere sa urmaresc astfel de teste !!!! Cadrele cu derapaje controlate in slow motion sunt nemaipomenite.
Porsche-ul m-a uns la suflet, cat o fi Juke de "R" nu poate sa bata un adevarat purist (purist in sensul pe care il stiu pasionatii auto, nu in sensul "mafiot"). Eu consider ca structura unei astfel de masini cum este Juke este nepotrivita pentru circuit si niciodata nu va putea egala o masinarie dedicata din proiect vitezei si performantei pe circuit. Inteleg totusi ca nu s-a vrut o comparatie directa (altfel alegeau sa compare GT-R cu GT2) ci doar o masurare a performantelor lui Juke R in raport cu etalonul.
Concluzia iar m-a uns pe suflet: "GT2 RS este pur si simplu fantastic; iti poti petrece tot restul vietii cu el si niciodata nu te vei plictisi".
Ultimele comentarii
480 in total