M-ar interesa o lamurire din partea domnului Montebourg: care sunt modelele de top in care a investit PSA, ca eu nu vad niciunul? Si cam care ar fi acele modele de top ale lui PSA pe care vrea Renault sa le atace cu indarjire? Oare pentru bietul C6 se agita atat? Pentru "frumoasa ciudatenie originala" care se vinde in sub 1000 de bucati pe an? Ca alt model "de top" nu au. Sper ca prin model de top, dom'ministru nu se refera la lungimea masinii... :)
Tare amuzant. O sa rad (amar, ca nu gasesc nicio placere din suferinta altuia) si mai bine cand Renault o sa dea din colt in colt si o sa planga dupa banii investiti aiurea. Renault de clasa mare pe platforma de Mercedes, auzi. Initiale Paris, nu ? :))
Oare cine o sa cumpere asa ceva in dauna unui Mercedes adevarat sau a unui Audi / BMW? Nici macar avantajul pretului nu cred sa-l aiba deoarece platforma tehnica este cel mai scump element dintr-o masina, ea ingloband nu doar metal si costul fortei de munca, dar in principal costuri imense de dezvoltare, pe care Mercedes sigur nu le va da ca pomana.
De acord cu readucerea lui Alpine, o sportiva autentica, dar eu cred ca mai sus de clasa medie (Laguna), Renault n-are ce cauta. Doar au luat-o pe coaja de atatea ori, ca si cei de la PSA, de altfel.
Sunt - de bine, de rau - intr-o alianta care merge relativ ok, cu Nissan, eu zic sa nu se amestece peste ciorba lor si sa-i lase pe japonezi sa vina cu o noua Maxima sau preferabil cu un Infinity de clasa mare caruia chiar poti sa-i zici "model de top" cu toata gura.
PS: Talisman, modelul din poza este creat pt China si bun pt China, in EU are sanse zero, sper ca Renault realizeaza asta.
@_steli
Eu ti-as da oarecum dreptate, insa asa cum zici si tu, motorul fiind amplasat in spatele puntii fata, deci intre punti, putem sa-i spunem si "central", chiar daca e in fata postului de conducere, si nu dupa, cum s-ar putea deduce.
La cat de greu este un astfel de motor diesel de camion, nici nu ar fi avut cum sa fie montat in "fata", adica inainte de puntea fata, deoarece ar fi dezechilibrat total masina. Asa ca l-au pus dupa puntea fata, dar cat mai in spate posibil, dupa cum se vede si pozitia gurilor de admisie aer, care sunt undeva aproape deasupra bordului. De asta ma gandesc ca e ok sa-i zica central, poate mai clar era central-fata, gen SLS AMG.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mid-engine_design:
A subset of Front-Rear when the engine is in front of the driver, but fully behind the front axle line, the layout is sometimes called Front Mid engine Rear FMR layout instead of the less-specific term front-engine.
@Mircea
Da, comentariul era absolut la subiect, faceam o paralela intre vechea Corolla AE86 si prezenta. Ma rog, daca am asigurarea ta ca s-a sters doar dintr-o eroare, atunci imi retrag cuvintele si imi cer eu scuze ca m-am inflamat fara rost. Cu bine,
@AM: ma dezgusta atitudinea voastra, pe bune. De asta ati pierdut multi cititori si oameni care prin competenta comentariilor lor aduceau valoare articolelor de pe acest site.
Vreau si eu niste explicatii rationale pentru faptul ca stergeti comentariile la subiect si elucubratiile le primiti cu bratele deschise. Daca nu printr-un reply la acest post, ceea ce sigur nu va fi cazul, macar un email.
Era de asteptat ca la o astfel de stire care aduce multa valva si frustrare sa apara si aberatii, gen primul post, dar trecem peste.
Pe mine ma uimeste totusi puterea germanilor de perfectionare si progresul in forta pe care il fac inclusiv in clasele accesibile, cum este clasa compacta.
In general, au un "stil" de a progresa intr-un ritm infernal pentru concurenti, in orice domeniu de activitate. Spun asta din proprie experienta, deoarece lucrez cu germani si - desi isi ofera tot sprijinul pentru a ne ajuta sa tinem pasul cu ei - este extrem de greu si solicitant sa o facem in acelasi ritm. Cand reusim, este intr-adevar o mare mare satisfactie. Pentru asta au deopotriva tot respectul dar si toata invidia.
Ultimele comentarii
480 in total