Nu mai retin cine anume de aici de pe AM spunea ca Mansory este cel mai kitsch-os tuner.
Foarte bine punctat - Inca o data, modelul prezentat mai sus vine sa ii intareasca afirmatia.
@ego
Ok, de acord cu acuzatiile de concurenta neloiala dar tare ma tem ca aceste acuzatii sunt nefondate si ca nu se vor confirma. Ministrul socialist cred ca vrea sa ascunda neperformanta producatorilor locali sub aceasta perdea de fum si sa isi gaseasca sprijinul popular in randul francezilor - nationalisti (a se citi socialisti-protectionisti) convinsi. Si implicit sa aleaga calea superficiala si pe termen scurt de a continua sa ajute PSA si Renault cu bani de la buget (prostime) si culmea, sa mai aiba si acceptanta populara pentru asta.
Oare coreenii nu fac acelasi tip de concurenta in toata EU? Oare nu si grupului VW, care merge extrem de bine si este mai solid ca niciodata?
Opel merge foarte prost, Ford a inregistrat din nou pierderi in Europa in H1 2012, dar niciunul nu-i acuza pe Hyundai/Kia de concurenta neloiala.
Ancheta, initiata la sesizarea unui politician, nu de catre jucatorii din piata auto europeana, va ajunge la o concluzie. Sa o asteptam, dar repet, ma indoiesc ca ii va da dreptate ministrului.
Sub poza scrie: Modelul de segment mare al celor de la Mazda a ajuns la a treia generaţie. Este vorba de clasa medie, segment D, nu clasa mare, va rog corectati.
Masina: extrem extrem de reusita. Orice pui langa ea pare invechit. Eram convins ca japonezii sunt in stare de asa ceva, dar totusi nu-mi explic ce se intampla cu ceilalti de la Toyota, Nisan, Honda, Mitsu??? Oare aceasta Mazda 6, care are din start succesul asigurat, va reusi sa sune desteptarea pentru ceilalti?
@ego
Daca prin propriile eforturi nu reusesti sa te faci competitiv si gasesti acuze penibile precum acest ministru, care pare a fi pe stilul USL, atunci te reprofilezi. Este valabil si pt mica mea firma si pentru corporatiile auto franceze.
Este obligatoriu cumva ca Renault sau PSA sa existe in continuare? Exista vreo lege sau decret pt asta? Nu, asadar legile economiei de piata trebuie lasate libere.
Ce daca vand bine coreeni in Europa? Bravo lor. Si in SUA vand bine si poate si din cauza asta multe marci auto din SUA au fost inchise. In Europa exista o gramada de marci care nu sunt profitabile si tooooot continua sa suga bani degeaba. Ceva ceva, desi dureros, trebuie facut, altfel problemele doar se amana si se agraveaza, in niciun caz nu se rezolva.
Ultimele comentarii
480 in total