:) sunteti amuzanti cu "hărţilor de injecţie ale motorului şi hărţii de schimbare a treptelor"
Mapping se refera la altceva, nu la harti. Puteati sa-i spuneti mai pe romaneste "configurare".
In alta ordine de idei, concurentii lui Clio RS pot incepe sa-si desfaca curelele de la pantaloni.
Pentru bataie la fundu' gol, nu va ganditi la alte prostii....
Deja nu ma mai surprinde partizanatul asta de tip taliban: fiecare crede ca producatorul/marca lui preferata e cea mai tare, ca asa decreteaza el, ca e "mult peste ..." si "deasupra tuturor", fie ca e vorba de marci japoneze, americane, coreene, suedeze, frantuzesti sau italiene, iar tot ce fabrica nemtii e prost, (clar, ca asa zic ei!), cu piese chinezesti si cu service-urile ticsite de masini germane.
Ok, dar avand in vedere ca masinile germane sunt atat de proaste, de ce va tot impiedicati mereu de ele, si va raportati mereu la ele? Lasati-i in pace pe fraierii cu masini germane (trei sferturi din masinile de pe strada - zic bine?) sa fie fraieri in continuare si voi cumparati-va masini din alea bune: Toyota, Chevrolet, Hyundai, Nissan, Citroen, Renault, Kia, Fiat, Mitsubishi, Peugeot, Opel...etc.
Eu ii dau dreptate lui WdS. Personal, prefer liniile curate, drepte, care se vede de unde incep si unde se termina, fara briz-briz-uri, muchii si colturi puse doar de dragul de a fi "altfel", desi altfel-ul asta vine ca nuca-n perete.
Asta e, designul e o chestie subiectiva si niciodata nu va putea multumi pe toata lumea, de asta e bine ca sunt multe modele cu design cat mai variat, sa aiba toata lumea de unde alege, dupa gusturi.
@Scorpyon
Am spus de la bun inceput - deoarece ma gandeam ca vor aparea si carcotasii de serviciu - ca nu vreau sa ma laud cu nimic, dar orice sofer cu un stil de condus relaxat, fluid si anticipativ poate obtine consumuri sub cele declarate de producator, deci nu e mare branza, sa stii, nu trebuie sa fii zmeu de niciun fel. Dupa mintea ta, Gerhard Plattner e zmeul-sef, nu?
Apoi, nu am spus nicaieri ca scot 0-100 mai repede decat fisa tehnica. Nu am incercat sa o fac si nici nu ma intereseaza.
Iar la ultima ta idee, cea legata de Mercedes, n-am ce sa raspund, deoarece nu esti prea coerent si nu inteleg ce vrei sa transmiti.
Nu vreau sa ma dau eu smecher, dar un sofer cu adevarat bun si care are idee de legile fizicii stie sa isi gestioneze singur consumul si fara asistenti electronici gen Predictive Efficiency Assistant. Eu reusesc frecvent un consum extraurban mai mic cu 0,5-0.9 litri/suta decat cel specificat de producator si asta fara sa incurc circulatia sau sa formez coloane in spatele meu, din contra.
Apoi, cu tot respectul pentru Audi si pt toate inovatiile tehnologice pe care le-au facut de-alungul anilor - si sunt convins ca si de aici va iesi o treaba buna, ca doar nu sunt eu mai specialist decat inginerii Audi - vreau sa spun urmatoarea: dpmdv este imposibil ca la viteze normale de autostrada sa mergi cu masina cu motorul oprit (a se citi in neutru) pe o distanta de 1 km.
Si inca ceva: cand esti la vale de ce ar fi nevoie de oprirea motorului, deoarece oricum injectia este taiata si consumul e 0....? Poate toate astea sunt bune pt acel tip de soferi care conduc BMW seria1 si cred ca au tractiune fata, pt mine unul, nu.
Ultimele comentarii
480 in total