Cum bine a mai remarcat cineva acum cateva zile, acesti fani inraiti pana la paroxism ai asiaticelor si suedezelor (volvo, mai exact, cel atotnerasturnabil) au reusit sa induca in randul pasionatilor auto care frecventeaza Automarket un sentiment ciudat si necunoscut pana acum pentru un pasionat al fenomenului auto, sentiment care variaza de la retinere pana la repulsie fata de marcile japoneze, coreene si suedeze.
E bine si frumos sa ai simpatii fata de o anumita marca, chiar sa te declari fanul producatorului X, dar a face o propaganda atat de agresiva, jignitoare si intoleranta fata de restul nu face decat sa aduca deservicii marcii pe care o sustii si sa produca exact efectul contrar.
@Cocalaru Sef
Buna observatie, ar trebui mai multe date tehnice despre capacitatile offroad ale acestei masini.
La o prima vedere, in poza 62 unde apare cu puntile incrucisate, mi se pare ca incrucisarea se face insuficient, desigur asta e parerea mea pe baza imaginii 62. Nici in poza 42 nu straluceste si impresia mea este ca si poza e un pic sucita sa para ca masina are un unghi mai mare de inclinare laterala decat cel de care ar fi capabila in realitate.
Si inca ceva: partea inferioara a botului nu pare prea bine profilata pt un unghi de atac serios: mai bine este conceput Tiguan dpdv al unghiului de atac, desi la Tiguan asta e doar ca sa dea bine in poze, in realitate, sistemul lui de tractiune fiind conceput pt mers la mall, cel mult prin padure catre locul de picnic.
So '90s!!!
Pacat de locul ales pt aceasta tura, mai ales inceputul turei e jalnic, prin noroaie, brazde si gropi.
In rest, a fost o masina deosebita, culmea rafinamentului si una dintre cele mai puternice la vremea ei (sunetul motorului este in-cre-di-bil). Imi aduc aminte ca am vazut una pe viu intr-o benzinarie la granita franco-belgiana. Am tras de o cafea si de-un sandvis cam o ora si am stat uluit sa admir masina asta pana a plecat.
Ma gandesc cat de prost merge piata auto din Romania, daca 208 este pe locul 2 european la vanzari dupa Polo, iar eu am vazut un singur exemplar pe strada. E adevarat ca e lansat de curand, dar totusi....
@Misa
Si mie imi place Lada Niva pt robustete si mecanica curata, fara senzori, module si chip-uri. Daca ar fi baieti destepti, rusii (adica Renault) ar putea merge cu Niva pe calea deschisa de Beetle, Mini si Fiat 500, deoarece are ceva istorie in spate.
Legat de geam cu manivela, normal ca nu este un criteriu esential la alegerea unei masini noi, dar mi-ar placea sa pot alege geamul cu manivela (chiar si ca optional) si sa nu-mi fie bagat pe gat geamul actionat electric.
Ultimele comentarii
480 in total