@dan_grc: Totusi, eu gasesc mai bine inserata tractiunea spate in ADN-ul marcii BMW decat la Cadillac, care niciodata nu s-a bazat pe sportivitate, ci pe confort, lux si design. Si viitoarea nava amiral a Cadillac, XTS-ul tot pe fata (optionat integral) va fi, asa ca nu-i niciun bai pt ei. Cu parere de rau Dane, drama mai mare este in cazul tau decat al lui @Giga.
Iar faptul ca acest Cadillac va folosi platforma tehnica a lui Volt (varful tehnologic al GM dpmdv) este o garantie ca va fi pregatit pt viitor. Ii doresc succes comercial, deoarece are toate atuurile: tehnica, design, imagine de marca.
Ei na acum... a exagerat si el, evident, doar nu se bazeaza ditamai concernul pe banii castigati de pe urma acestui viitor SUV.
Ideea mea (si pe care cred ca a vrut sa o transmita si Scorpyon) e ca toate grupurile auto fac in ziua de astazi orice pt bani, scot tot felul de modele nespecifice lor, fara nicio legatura cu gama traditionala de modele sau hidosenii pe care le cere publicul. Nu mai au nicio pornire sau interes sa formeze gusturi, sa cultive si sa construiasca linii, idei, masini care se vor transforma peste ani in "iconic cars". Azi isi modeleaza structura de fabricatie doar dupa cum vor clientii rusi, chinezi sau arabi si isi calca in picioare traditia pt bani.
Desi sunt un fan al fenomenului auto, a mai ramas un procent foarte mic din toate modelele de masini care se produc la ora actuala care sa imi placa cu adevarat.
@Giga Motors
Mda, probabil lipsa de inspiratie sau un copy-paste nefericit l-a facut sa posteze sub numele meu. Si da, ar fi bine sa avem toti conturi si sa postam logati, asa cum ne sfatuia si un alt user caruia ii resimtim lipsa, dar care stiu ca ne urmareste in continuare, asa cum a promis.
Referitor la primul tau reply catre mine (la celalalt nu fac referire, deoarece inteleg ca ai fost confuzat :)) vreau in primul rand sa-ti multumesc pt aprecieri si in al doilea rand sa te asigur ca te inteleg perfect, dar desi nu ne place, va trebui sa ne adaptam, altfel vom ajunge fani ai regiei de transport in comun, ai mersului pe jos sau prietenii taximetristilor.
De acord cu ce a insemnat Pontiac si cu toata mostenirea motorsportului in declinare profesionala sau civila (variantele sportive ale Chevy) sau Oldsmobile si Buick pt design respectiv suspensia super-confortabila a unui Roadmaster, dar daca acesti "copii" se dovedesc a fi risipitorii familiei...asta este, s-au mai vazut cazuri de renegare :) , mai ales ca spre deosebire de noi, fanii, in business, in randul factorilor de decizie nu prea e loc de astfel de sentimentalisme, ci doar "malaiul" conteaza.
Idem pt Opel/Vauxhall: este total inutil sa tot pompeze bani in aceasta gaura neagra cand Chevrolet, marca de baza a grupului nu este suficient promovata si pusa in valoare, ba chiar sabotata de eforturile de a pune in geam o marca care trage sa moara. Si in al doilea rand nu trebuie sa le fie rusine cu marca Chevrolet in Europa, deoarece chiar si ei, in dealership-uri o promoveaza ca o alternativa low cost a Opelului, o absurditate dpmdv. Ford vinde Ford peste tot in lumea asta si ii merge bine. GM de ce nu s-ar prezenta cu marca de baza peste tot?
Ce as face eu daca as fi factor de decizie in GM spre insanatosire financiara si a imaginii: marcile Opel/Vauxhall, Buick si GMC nu vandute, ci inchise, suprimate, retrase si toata atentia si fondurile astfel salvate sa mearga catre Chevrolet si catre Cadillac, marca de lux a grupului, din pacate foarte stearsa chiar si in US, de restul lumii ce sa mai zic. Insignia e Malibu, Astra e Cruze... samd, deci nu se pierde nimic.
PS: Imi mentin opinia de "curatenie de marci" si pentru alti constructori, nu doar pt GM, asta ca sa raspund si user-ului care s-a folosit de identitatea mea mai sus.
@Giga: Mult succes, sper sa gasesti un Riviera asa cum iti doresti, bine spus "dinozaur" al acestor timpuri !!
@Giga Motors
Ma bucur ca a mai ajuns cineva la concluzia mea (cu atat mai mult cu cat opinia imi este impartasita chiar de un fan al GM, poate singurul declarat de pe acest forum) si anume aceea ca marca Opel/Vauxhall trebuie sa dispara (eu am mai zis si de Buick si GMC si de multe alte marci apartinand altor constructori si care aglomereaza piata inutil si fara mari rezultate, dar poate despre asta vorbim altadata).
GM trebuie sa aiba curajul sa se prezinte global cu o singura marca, cea reprezentativa pt ei si anume Chevrolet, mai ales ca pe o piata importanta cum este EU, Chevy incepe sa aiba priza din ce in ce mai buna iar in aceeasi masura Opel se duce la fund. Nu inseamna neaparat ca masinile Opel nu sunt bune, dar mult mai transparent ar fi sa le vanda sub marca Chevrolet si sa integreze gamele de modele ale Opel si Chevrolet intr-o singura oferta articulata, fara suprapuneri de modele care baga clientul in ceata, renuntand odata pt totdeauna la furtul caciulii intra-companie.
Ultimele comentarii
480 in total