@Giga si mip: corect, orice om rezonabil care tine la banii lui se uita si la fiabilitate cand isi ia o masina noua si mi se pare normal.
Ciudat este ca in State, luand in calcul fiabilitatea, americanii isi desconsidera marcile nu doar in fata japonezelor care - lucru unanim recunoscut - si-au construit de-a lungul timpului o reputatie solida in materie de fiabilitate, dar ciudat este, cum spuneam, ca isi desconsidera propriile marci chiar si in fata coreenelor, care, sa fim sinceri, nu au cine stie ce renume in domeniul fiabilitatii. Am regasit in US o isterie de nedescris pentru Kia si Hyundai, sunt realmente topiti dupa masini gen Soul si Veloster.
Acest sifonier culcat, dupa ce ca este total inutil, ca de altfel toate sifonierele culcate, este o afacere foarte proasta, extrem de proasta.
La aceiasi bani si raspunzand unor nevoi similare se poate alege un break premium de clasa medie, cu tractiune integrala si o echipare medie spre buna. Plus imaginea castigata: de om discret si de bun simt, nu de ghertoi cu gipan.
@Automarket:
Scuze pt off-topic, dar profit de faptul ca acesta va fi un articol foarte urmarit pentru a va sesiza o nemultumire.
Stiu ca banii pe care ii incasati din publicitate sunt importanti pt voi (pt cine n-ar fi, de altfel), dar: reclamele la Raiffeisen si Gilette sunt extraordinar de agasante si va rog sa faceti ceva in privinta lor. Nici dracu' nu se uita la ele - la fiecare articol, prima grija e sa stau sa inchid reclamele care zboara pe tot ecranul. Multam !!
@Giga
Ai spus ceva foarte adevarat, din pacate, in comentariul tau, lucru observat si de mine pe viu si confirmat de americani sadea: anume desconsiderarea de catre clientii americani actuali si potentiali a propriilor marci cand vine vorba de achizitie, acest fenomen pagubos fiind probabil si o cauza pentru care multe marci de import vand mai bine decat marcile locale, nu pe toate segmentele (strazile sunt inca pline de pick-upuri in mare majoritate americane), dar totusi.....vizibil.
Au avut probabil la baza si situatii mai vechi care sa-i indreptateasca sa gandeasca asa (vezi cazul cu Buick-ul LeSabre - fac ce fac si tot la marca ta favorita ma intorc - despre care iti spuneam acum cateva zile la articolul referitor la nemultumirea Renault, VW si Ford fata de garantiile de stat acordate PSA), dar situatia din prezent este total schimbata. Cruze se bucura de apreciere in State, are calitate si design, care il integreaza perfect in gama Chevrolet, dar am ramas masca sa aud pe multi spunand ca este sub Kia Soul... am crezut ca nu aud eu bine. Sau noul Focus catalogat "crappy" fata de ...Corolla, o masina terna cap-coada. La fel cand vine vorba de premium: Cadillac este cotat de insasi clientii americani mult sub concurenta, care acolo se clasifica aproximativ asa:
1. Lexus - detasat (de ce, este peste puterea mea de intelegere)
2. Mercedes, Porsche
3. BMW, Infiniti
4. Audi, Volvo
5. Acura
In consecinta, rar mai zaresti cate un Caddy, in schimb Lexus e la orice pas, ceea ce e frustrant, deoarece gama actuala bazata pe CTS si pe nou-noutele ATS si XTS este cel putin la nivelul lui Lexus. Eu cred ca le lipseste capacitatea de a se face intelesi si de a-si prezenta calitatile catre clienti. De Lincoln nu mai zic, probabil clientii au si uitat ca marca asta, actualmente cam schioapa, mai exista. Este exact ca Lancia in Europa - nimeni nu se mai uita la ea, iar Caddy este cam ca Alfa: are produse noi si competitive, dar lumea le trece cu vederea.
Din cauza acestei gandiri (care daca stau bine sa ma gandesc si in Romania se manifesta la fel de pregnant, unde Dacia inca le pute romanilor) apar periodic stiri de genul celei de fata, cu concedieri de mii de oameni, in timp ce conationalii nici nu se gandesc care este impactul asupra economiei al alegerii unei chinezarii cu care se fataie toata ziua pe strazi.
Ultimele comentarii
480 in total