La 220 cp cat a ajuns in teste, motorul de 1 litru ar putea fi destul de "stors" si ar putea exista probleme de fiabilitate, insa redus la 100-125 cp cat au versiunile de pe piata, cu siguranta nu va intampina probleme de fiabilitate - am incredere in munca de cercetare si testare a materialelor depusa de ingineri, fie ca e vorba de Ford, de VW sau de Renault.
@...
Ai punctat excelent. Permite-mi sa te felicit pentru gandirea sanatoasa si sa te citez:
"La aproape toate masinile se pot obtine consumurile din cartea tehnica.
Problema adevarata e la soferii care se astepta sa mearga si sportiv, dar sa si obtina valorile din manual si la cei care sunt de-a dreptu' in pom cu soferia.
De aia au si inceput sa puna indicator de schimbare a treptelor pt. mers economic la mai toate masinile, pt. ca antitalentele si logica proasta sunt majoritare."
Ce mi-e mie neclar sunt urmatoarele:
1. de ce au ales sa infiinteze o noua entitate juridica sub care sa existe marca/modelul Alpine, ca jv 50%-50% cu englezii de la Caterham? Caterham dpdv financiar este un purice pe langa un elefant, asa cum este alianta Renault-Nissan, deci nu cred ca fost vorba de a face costurile de R&D mai usor de suportat pt Renault.
2. de ce au avut nevoie de Caterham in definitiv? In niciun caz expertiza Caterham nu o depaseste pe cea a departamentului Renault Sport. Daca ne referim la masini categoria fulg, gen Caterham, ne aducem aminte ca si Renault a avut spre sfarsitul anilor 90 modelul Spider, dezvoltat pe aceeasi filozofie de reducere la maxim a masei. Caterham este un producator de serie extrem de mica, supertraditionalist si care fabrica replici de Lotus 7, masina originala a lui Colin Chapman, cu deosebita atentie la greutate: adica are doar 2 scaune, schimbator si volan la interior (parbriz sau acoperis, ca optionale). Masini cu adevarat "puriste" pe care le respect pt simplitate, pt ca te invata pilotajul, dar complet inutile pe drumurile publice sufocate ale Europei de astazi, unde activeaza Renault si mediul pentru care isi dezvolta produsele.
Multumiri AM sau oricui imi poate raspunde la cele 2 intrebari.
@Not identity:
In ceea ce te priveste, n-am absolut niciun dubiu. Iar daca suferi de sindromul personalitatii multiple, caz in care intrebarea are sens, atunci raspunsul meu catre voi este da.
@Not identity:
Ma gandeam sa-ti dau o replica, dupa cum ai merita, dar esti prea insignifiant ca sa-mi pierd timpul. Stiu ca te-am inoportunat cu comentariul meu, asta e, nu-mi pare rau. Si te rog frumos sa nu mai urci cu gipanul sh pe borduri si trotuare, ok?
Ultimele comentarii
480 in total