Puteti sa-l numiti cum vreti, dar cert este ca cu acest model, GM inchide gura carcotasilor care-l criticau cum ca nu este in stare sa creeze o masina 100% electrica. Ei bine, uite ca este si sunt sigur ca va veni la un pret foarte bun, mult mai bun decat Leaf si se va vinde excelent in State, in Europa (de Nord, cum bine zice in articol) poate mai putin, deoarece clientii europeni se dau mai greu pe electrice. Deocamdata.
Si avand in vedere ca este foarte puternica pt o masina mica (115 CP) si centrul de greutate jos, datorita amplasarii in podea si la mijlocul celor 2 punti a pieselor grele, anticipez o masina foarte agila si placuta la condus. Mi-ar placea sa am una.
E bine ca le retrag de pe piata germana, deoarece au un aer - ma scuzati - usor "cocalaresc", care nu prinde la nemti. Prinde bine in schimb in Turcia, in Romania, in Ucraina, in Rusia...
In alta ordine de idei, Latitude este cvasiinexistent pe o piata cu cumparatori bogati, pe cea mai mare piata de masini premium a continentului. Si cand ma gandesc ca Renault are in plan o marca premium "Initiale Paris" ma umfla rasul...chiar sunt masochisti si probabil le place gustul esecului pe care l-au avut de fiecare data cu R25, cu Safrane, cu Velsatis, cu Avantime, acum cu Latitude.
@BaditaEx: DS-urile nu sunt ceea ce ar trebui sa fie Citroen. Mai nimic din gama Citroen nu este ce ar trebui sa fie. Singurul Citroen autentic este C6, dar acesta este din pacate un esec dpdv comercial. Ar mai fi, la limita, C5-ul in varianta Break.
@nubster: Crezi ca grupul VW nu are si el o mortaciune mica prin curte? Uite, iti spun eu una: Seat.
@ztele: Cred ca ai vrut sa spui Cadillac ale carei masini numai porcarii nu pot fi numite (Lincoln apartine de Ford si este cam terminata la ora actuala). Aaaa, ca nu prinde suta ca un BMW sau Audi, da, dar nu asta este scopul Cadillac-urilor. In rest, iti dau dreptate: vinovatul principal pt soarta SAAB este GM, dar avand in vedere drepturile pe care le-au avut ca proprietari si drepturile cu care au ramas, dupa ce nu au mai fost proprietari, pentru acuzatiile de distrugere pe care i le-am putea aduce, GM are acoperire legala. Asa se intampla cand esti proprietar: ai un "ceva" in proprietate pe care toata lumea il admira si il adora. E al tau, dar la un moment dat, iei ciocanul si-l faci praf...asta e, e bunul tau, dispui de el cum vrei, spre dezamagirea admiratorilor externi.
@@mntsn:
Daca te luai de orice altceva de la Renault mai intelegeam, dar ataci exact elementul pe care Renault il realizeaza cel putin la fel de bine ca si concurenta, daca nu chiar mai bine, anume motorul.
@danny: SUV-uri de toate categoriile, da, mid-size sedanurile, gen Camry, Accord, Malibu, Fusion, Altima, Passat, Sonata iarasi da, sunt din grosul vanzarilor in State, alaturi de compacte precum Corolla, Cruze, Jetta, Civic, Elantra, Versa, Focus insa nu si masinile full-size (large cars), asa cum era odata. Clasa aceasta, unde intra Charger, 300, Avalon, Impala, Taurus a avut vanzari in perioada ian-oct 2012 echivalente cu 0,11% din totalul vanzarilor de masini noi in State. Este un segment care nu mai prezinta interes si va deveni o clasa a dinozaurilor. Vor profita alte clase si ma refer in principal la subcompacte de genul Fiesta, Yaris, Jazz(Fit), Aveo (Sonic), clasa care pe primele 10 luni a avut cea mai spectaculoasa crestere dintre toate clasele, comparativ cu aceeasi perioada din 2011 (crestere de peste 25%).
Legat de Suzuki, are dreptate @mip: fac masini bune, dar prea simple, prea austere pentru gusturile americanilor (si ale europenilor, de altfel). Astfel de marci amortite in trecut, care nu simt piata si nu anticipeaza ce-si doresc clientii, nu rezista si ma astept ca si alte marci sa dispara in curand de pe piata americana daca nu iau masuri: Mitsubishi, Lincoln, Jaguar, Land Rover si chiar si Volvo.
Ultimele comentarii
480 in total