Le doresc succes celor de la GM cu aceste planuri, dar pacat ca Europa deocamdata nu gusta aceste produse asa cum o face America de ceva timp.
Un Spark EV m-ar tenta la modul cel mai serios. Iar Volt-ul... nu pot sa nu apreciez cat de bine arata, de fiecare data cand il vad. Pe langa design, are multe alte calitati, ce raman a fi descoperite de publicul larg odata cu o promovare adecvata, care din pacate se lasa asteptata.
Si mai vand un pont: Volt-ul, desi poate parea scump, isi merita fiecare banut: calitatea este desavarsita, iar de tehnologie nici nu mai pomenesc. Era o stire cum ca GM pierde cam 49.000 de dolari la fiecare Volt vandut. Nu cred ca pierde chiar atat, dar clar masina asta este o super-afacere pentru ceea ce ofera.
@Giga: chiar si considerand numai vechimea brandului, fara sa tinem cont de momentul inceperii productiei de automobile, Opel tot nu este cel mai vechi nume. Din ce-mi aduc aminte, Peugeot si Tatra sunt chiar mai vechi, insa pentru a stabili cronologia exacta ar trebui sa gugalim putin.... eu acum n-am pornirea necesara.
Bineinteles ca GM are si posibilitatea de a vinde Opel daca lucrurile vor continua sa mearga prost, dar eu am propus suprimarea marcii in loc de vanzare pentru a nu exista ulterior un concurent in plus pentru Chevrolet, asta era in logica mea.
Iar referitor la designul Astra vs Golf, vorbim de gusturi, iar aici parerile sunt mult prea impartite ca sa avem o concluzie clara la intrebarea care este mai atragator. Cum bine spunea cineva tot aici pe AM, Golf, cu designul sau rectangular, rece si traditional este totusi mai original decat Astra, al carei design nu are legatura intre generatii si ale carei trasaturi de design se mai pot regasi si la alte modele: farurile "ochi de vultur" la VW-urile de acum 3-4 ani, la Subaru, apoi prelungirea liniilor geamurilor laterale catre luneta a la Renault Megane 3 versiunea in 3 usi sau a la Ford Focus 3. Personal, eu prefer designul Golfului, motivul principal fiind felul in care s-au pastrat si cultivat liniile de-a lungul generatiilor.
@antonny: Carcoteala vad ca a devenit sport national in Romania...ce treaba ai tu cu ce intreprinde o firma privata. Te afecteaza cu ceva sau te incalzeste cu ceva? Treaba lor pe cine aleg sa sponsorizeze sau cum isi faca reclama.
Dar, na...e la moda acum sa fim nemultumiti si ofuscati, daca n-ai nicio nemultumire sau nu gasesti pe nimeni vinovat de orice, nu esti de gasca, esti defect.
Ce treaba are admiratul masinii cu cozile pe care le face prostimea pe Valea Prahovei? Daca le place sa stea in coada cu orele probabil isi merita apelativul de "prostime".
Penibila replica "de ce nu am face-o si noi?". Pai pentru ca nu este domeniul tau de specialitate, doooh.
Pacat. Si asa erau total aiurea cu Range Rover Sport si Evoque.
Land Rover si sportivitatea...baba si mitraliera. E ca si cum un sumo-ist s-ar pune pe linia de start la un sprint de 100 m viteza langa atleti profesionisti. Pentru un profesionist in tot-terenuri, este pe-ni-bil.
@ScorpyonVAG: Te inteleg perfect, dar crezi ca mai are vreo relevanta un astfel de test astazi? Cui i-ar servi si la ce?
Fiecare lucru are vremea lui. Golf 2 a fost fenomenal, dar ...a fost.
Ultimele comentarii
480 in total