Nu sunt numai Q7-uri, sunt si cel putin 2 Q5-uri pe acolo.
In alta ordine de idei, felicitari: acesta este cadrul de actiune propice unor astfel de masini, nu in orase. Sau padurile, drumurile neasfaltate, drumurile de munte, etc.
In orase, cine merge cu asa ceva pt deplasarile zilnice (serviciu, mall, scoala, piata, club, intalniri) n-are cum sa scape de eticheta de ghertzoi/meltean/cocalar sau de pitzi, dupa caz.
@LauCalin: categoric, are dreptate @mip.
Pe de alta parte, familia Agnelli, cea care detine Fiat-Chrysler, are multe alte surse de venituri, din alte industii. Din cate imi aduc aminte, partea de auto este responsabila pentru doar aproximativ 20% din veniturile lor. Business-ul lor este atat de diversificat incat cred ca ar putea sa tina Fiat-ul si pe pierdere si tot nu s-ar destrama (pana la un punct, bineinteles).
@ztele:
Ehhh si tu acum, daca discutam in contradictoriu nu inseamna ca a deviat grav discutia, ba chiar e foarte la obiect. Interesant mod de a te retrage, oricum...
Din nou, nu pot sa fiu total de acord cu tine: spui ca o masina premium nu ar trebui sa fie accesibila tuturor-ok, normal; ca trebuie sa fie exclusivista-ok si ca aceasta exclusivitate sa se reflecte si in costuri mari de intretinere, inclusiv carburant-aici nu mai sunt de acord.
Nu mai suntem in anii 80-90, tehnologia a evoluat foarte mult, iar eficienta este piatra de temelie acum in industria auto. De ce trebuie sa consume o galeata de benzina pe km ca sa faca parte din categoria masinilor exclusiviste si costisitoare, cand poate foarte bine sa aiba cheltuieli minime de exploatare si un pret mare de achizitie, exclusivist, prohibitiv pentru mase (ca sa fiu in asentimentul tau), justificat de tehnologiile inglobate, inclusiv cele legate de eficienta. La urma urmei daca vrei sa treci drept elitist nu e neaparat nevoie sa-ti faci abonament la peco, iar masini care se pliaza pe conceptia asta (scumpe, performante si cu consum cat bricheta) sunt din ce in ce mai multe, amintesc cateva: Porsche 918, Mercedes SLS E-Cell, Tesla Roadser, vor veni in curand Audi R8 e-tron, BMW i8, Jaguar C-X75, Cadillac ELR. Suficient de exclusivist?
Astora de la Bentley le suna bine denumirile de la Ford si le imprumuta si ei: Continental (a fost un Lincoln), acum Falcon :)
Oare s-au terminat denumirile de incep sa le recicleze intre ei?
@Fopel: Mhaaahahaha :)))))))))))))))))
Hai ca am trait sa o aud si pe asta: camion premium. Eu inteleg, pana la o limita frustrarile pe care le starnesc marcile
germane, dar totusi....camion premium ..... pfaahahaha :)))))) Camioanele sunt hamali pentru a cara caramizi, fier, ciment, vaci, porci, gaini, alimente, absolut orice, pana si kkt din fosele septice. Daca ai impresia ca exista vreo urma de premium la camioane....e nasol atunci. Sper ca nu mergi la club sau la opera cu vidanja premium, nu? Sau ...aa, mai stii?
Ultimele comentarii
480 in total