Eu am condus generatia precedenta si chiar si aceea era placuta la mers, era usurica si sprintena...
Despre design-ul actualei, nu pot spune decat ca nu este chiar pe gustul meu, au exagerat un pic cu linia generala ascendenta si este un design de moment, care, cu cat vor trece anii, se va perima mai repede decat designul altor masini mai sobre, mai clasice.
Desi este in general o masina reusita, nu pot sa-mi scot din cap episodul ruperii fara aparent niciun motiv a suspensiei spate a unui Fiesta, generatia actuala, fara facelift, in drive-testul realizat de Auto Motor si Sport imediat dupa lansarea din Romania undeva spre sfarsit de 2008, daca imi mai aduc bine aminte. Sper ca a ramas doar un incident izolat - cine stie...probabil un material necorespunzator din componenta respectivei suspensii a trecut neobservat la controlul calitatii la respectivul exemplar.
@Alecu_Ruso: Lincoln, care a ajuns o umbra in curtea Ford-ului, cu cu greu se poate numi "concern". Iar faptul ca le pun motoare EcoBoost (nu stiam asta) n-are nicio relevanta pentru calitatile motoarelor EcoBoost: nici in +, nici in -.
Sunt bune pentru ca sunt ele bune, vorba reclamei la o bere :)
@LauCalin: Mersi frumos pt apreciere, este reciproca, stii doar.
Nu o data am spus ca @LauCalin este un factor de echilibru si obiectivitate pe forumul AM :)
Da, masina asta este la superlativ, e geniala, e proaspata, e cu adevarat noua. Iar pentru mine cel putin, este un model ce-mi poate reaprinde pasiunea pentru automobile, pasiune oarecum ratacita intr-o mare amorfa de masini banale si conceptual depasite. Succesul comercial este garantat in US si ceva-ceva in nordul Europei. In Romania n-o sa pupam noi asa ceva prea curand. Nici n-am merita asa ceva, pentru ca n-am sti sa apreciem.
Apropo, cifrele anunta o masina-spectacol. La ce cuplu fenomenal are, probabil ca americanii cu "special towing needs" nu vor mai fi nevoiti sa tina si vreun Chevrolet Silverado sau Ford F-150 prin garaje.
Cei care-l omit din calcule pe Suzuki Vitara sustin ca Toyota a inventat segmentul SUV-urilor compacte - hai sa zicem ca asa ar fi, ca RAV4 e pionierul.
Cat de mult mi-a placut prima generatie de RAV4, cat de simpatica si originala putea sa fie masinuta aia, apoi cum s-au stricat generatiile urmatoare si in ce hal de insipida si banala a ajuns generatia ce urmeaza sa apara.... Mare mare pacat !! Fara nicio indoiala dpmdv, designul lui Duster este categoric mai reusit decat al viitoarei generatii de RAV4.
Ultimele comentarii
480 in total