@AM
1. Hai sa fim seriosi: cand familia iti creste nu-ti iei Juke, Evoque sau Countryman, in care abia au loc 2 persoane. Un om practic si care se gandeste realmente la buget si-ar lua un combi compact sau mediu atunci cand ii creste familia, eventual un minivan.
2. Vad ca tot promovati un comportament de meltean vizavi de SUV-uri si urcatul pe borduri. Sa ne intelegem, nu ai ce cauta cu masina pe borduri. Trotuarul este al pietonilor. De asta arata Romania cum arata si haosul este generalizat. Ca va e lene sa mai megeti si cativa metri pe jos, preferati sa urcati cu SUV-urile pe trotuarul pietonilor fara sa patiti nimic. Daca v-ar arde cu niste amenzi serioase pentru mitocania asta n-ati mai face unul asa din nou. Mie mi-ar crapa obrazul sa-mi arunc masina pe trotuar, iar voi promovati gesturile astea nesimtite in testele cu SUV-uri ca pe un mare atu al acestor masini si ii incurajati pe viitorii posesori sa se comporte astfel. Rusine, ma dezamagiti !!!
@LauCalin: design unic adaptat la cerintele momentului la gama DS ?? Mda, sa zicem..cam asta cauta clientii acum: butucanoase, cat mai inalte (sa para cat mai SUV), la interior pline de leduri mai ceva ca pomul de craciun si cu tot felul de gadgeturi.
Dar intreb eu: nu mai apreciaza chiar nimeni cerinte functionale precum regaseam la vechile Citroenuri: aerodinamica spre exemplu, designul fluid sau ergonomia comenzilor de bord axata strict pe echipamentele necesare sofatului? Pacat. Daca asta este trendul si vad ca asta este, pt mine o sa devina din ce in ce mai greu sa ma decid asupra unei noi masini... asta daca va mai fi cazul.
@ztele: ok, ramai la preferintele tale, bucura-te de ele, eu nu incerc sa ti le schimb, insa cu opiniile tale nu pot fi de acord:
1. Gama DS NU este o continuare naturala a XM, SM, Traction Avant, etc. DS-urile de azi (3,4,5) sunt in 3 clase, vechile modele amintite erau toate din clasa mare.
2. Unde vezi tu 100 de constructori auto la nivel mondial? Nici macar 100 marci nu sunt, daramite constructori. Aaa, sper ca nu-i pui la socoteala si pe chinezii care produc 3 lulele 3 surcele si gata se dau mari constructori de automobile. Desi... si cu toti chinezii nu ajungem la 100 - din ce citeam, in China sunt vreo 40 de plagiatori ...aaa, scuze... constructori de automobile.
3. Marcile germane "mint, denatureaza adevarul si exagereaza in stil pur caracteristic". Aici ai luat-o rau, dar rau de tot pe aratura, nu te supara. Cu astfel de opinii, cu care nu aduci nicio valoare discutiei, ma indoiesc ca am putea pe viitor sa avem un dialog civilizat si constructiv.
@Calingura: asta subliniam si eu acum ceva zile. La Citroen este o deruta totala in pozitionarea pe piata, ca sa nu mai amintesc de modelele redundante cu Peugeot. Se vor si premium si de volum totodata. Clientii cum ii vad oare? Sau...macar ii mai vad pe undeva?
@LauCalin:
Gama DS actuala este total rupta de traditia Citroen, care dpmdv inseamna linia DS-CX-XM-C6 si 2CV. Linia traditionala DS-C6 a pastrat forma originala consacrata: plonjata si aerodinamica, asa cum si 911, Mini, Golf sau Range Rover pastreaza genele originale ale primelor lor generatii.
De asta zic ca nu-si are rostul gama actuala DS(3,4,5). E din alt film. Cat despre design....depinde mult de gusturi. Eu nu gasesc nimic atractiv la designul DS3,4 sau 5. Asta e... o sa raman cu regretul pt C6.
@sergiu
1. Daca ai ceva pertinent de transmis, abtine-te de la atacuri la persoana si exprima-te. Daca nu ai .... mi-a facut placere sa interactionam.
2. Citeste te rog comentariile de la articolele legate de Renault sau Dacia de pe acest site si ai sa vezi legatura dintre fanii Renault si discutiile aberante, caz in care comentariul tau de mai sus devine nul.
@dan_grc: mda ...fanii Renault, ii stim doar. Se inflacareaza repede si se desumfla la fel de repede.
Orice am spune noi, cert este ca parfumatul Initiale Paris o sa aiba succes in clasa mare, fara dubiu. La fel cum au avut "succes" predecesoarele: R25, Safrane, Vel Satis si acum Latitude.
@ztele: mi-ai confirmat inca o data ca ai un cui pe care nu-l inteleg impotriva germanelor. Esti hater si atat. Daca cocalarii de Romania prefera Audi sau BMW si negrii din Franta prefera Mercedes, asta inseamna ca cele 3 marci de lux sunt proaste si de evitat?? Te asigur ca exista cocalari in Ro si cu Jaguar XJ, cu Lexus hybrid, cu Maserati Granturismo, cu Range Rover TDV8, cu Cadillac CTS, cu Volvo S80, cu Alfa 166, cu Navigator, etc. In State e plin de negri si cocalari hispanici cu Infiniti, Acura si Chrysler 300. Pe toti acesti dubiosi, luati pe marci, ii intalnesti direct proportional cu volumul productiei acestor marci. Cat produce BMW fata de Jaguar/Volvo/Alfa? De cel putin 20x mai mult. E normal ca si raspandirea BMW-urilor in randul cocalarilor sa fie mai mare decat cea a Jaguar-urilor sau Alfe-lor. Nu te mai lasa influentat de acest aspect, ura dauneaza grav sanatatii.
Pe subiect, acum: dpmdv C6 a fost singurul Citroen autentic si de traditie, insa din pacate nu mai atrage clienti. Fiecare model are perioada lui de glorie, mai lunga sau mai scurta, iar cea a lui C6 si a minunatilor sai inaintasi a trecut. Odata cu disparitia lui C6, pt mine Citroen a murit. Marca nu mai are niciun rost acum, poate fi suprimata fara niciun regret.
Ultimele comentarii
480 in total