@ztele:
Esti incredibil mai omule: eu iti dau o sursa oficiala a unui organism acreditat, tu imi pui o poza. Unde scrie in poza asta ca Audi A4 are 3 stele?
Apoi, amesteci mere cu pere si cu gogoshari. Un pic de adevar, amestecat cu fabulatii si zvonuri si gata replica, nu?
In primul rand A4 2009 este acelasi cu A4 2012, este aceeasi platforma, facelift-ul nu are relevanta la testele de impact. Apoi, sunt teste diferite: ce face Euroncap-ul e una, iar noul test al IIHS small overlap este altceva: impactul este cu bariera NEdeformabila si se suprapune doar pe 25% din suprafata masinii, cea de pe partea soferului. Este un test absolut nou, care i-a gasit descoperiti pe majoritatea constructorilor, fiindca ataca masinile intr-unul dintre cele mai vulnerabile si neprotejate locuri - la colt. Bineinteles, ca este o situatie ce poate aparea in viata reala dar nu despre asta e vorba aici. Ok, Volvo a iesit cel mai bine la acest test nou, dar la testele Euroncap si Volvo si Audi au ambele tot 5*, nu le mai pritoci ca masina de spalat.
"Americanii de la Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) au introdus un nou test în repertoriul lor, menit să simuleze condiţii apropiate de accidentele care au loc în realitate. Noul crashtest simulează un impact la 64 km/h cu o barieră rigidă care suprapune doar 25% din suprafaţa frontală a maşinii, pe partea şoferului."
conform AM, de aici http://www.automarket.ro/stiri/mercedes-lexus-si-audi-au-obtinut-rezultate-slabe-la-noul-test-de-46223.html
Citeste tot articolul cu atentie, articol care n-a aparut nicaieri in Europa, nu?
Recall-urile: da, au facut si ei, cu ce ti se pare ca au mintit aici? Toti constructorii fac recall-uri, chiar si Volvo - te surprinde cumva? Si pentru cel de mai sus: recallurile nu se trambiteaza public, ci se adreseaza clientilor marcii/modelului respectiv. Daca eu am marca X nu ma intereseaza ca marca Y face rechemare. Ca apoi presa preia informatia, ca stire de fapt divers, e altceva, dar constructorii NU anunta ei insisi public recallurile.
"Si multe multe altele, inclusiv unul masiv la Beetle, Passat si Golf, de peste 700.000 de masini.
Despre asta nu se spune nimic..."
Pai atunci spune tu, fii tu primul care faci lumina despre recallul ala masiv. Si te rog, sa nu-mi spui cumva de vechea si arhicunoscuta poveste cu luminile de stop, zi-mi ceva nou din subteranele bine pazite ale VW.
Audi e-tron: este cumva un model de serie, lansat pe piata, diponibil pentru teste si masuratori? Nu. Ai rabdare sa apara varianta de serie cu fisa de specificatii, iar apoi il poti duce frumos la un test sa vezi daca bate fisa tehnica cu realitatea. Pana atunci, proiectul este in curs de dezvoltare si totul ramane la nivel de speculatii - tu doar subscrii la ele, le promovezi ca fapte si le folosesti pentru a ataca marcile germane, pe care le urasti cu cea mai ascunsa placere.
Hai mai @ztele da-o incolo de treaba, te credeam un ardelean mai de nadejde. Acuzele astea fara fundament a la CVTudor ma dezgusta rau de tot. Poti face dovezi credibile pentru fiecare acuzatie in parte? Dar nu din auzite pe la scara blocului, ok?
Si zici ca Audi A4 are 3 stele la Euroncap?
http://www.euroncap.com/results/audi/a4/2009/350.aspx
@zarne: Corect, in niciun caz n-am vrut sa se inteleaga ca Lincoln
ar fi oarecum aproape de Aston. Nu este, bineinteles.
Lincoln are o imagine invechita, prafuita, nu prea mai suscita niciun interes pe piata domestica americana, de asta zic ca trebuie adresat Chinei, asa cum a facut GM cu Buick, pe care l-au mai scos la liman cat de cat. Eu o sa urmaresc totusi cum o sa se vanda Lincoln dupa re-lansare, pe piata de acasa.
Cat despre Fusion, (aka Mondeo), da... este o masina reusita, eleganta si cinstita cu ceea ce ofera si cu pretul pe care-l cere, ca orice Ford, de altfel.
Foarte interesant. Si oare pana unde ar putea merge interesul Mercedes? Pana la a cumpara marca, pentru a avea si ei o marca de superlux englezeasca, dupa abandonarea proiectului Maybach? Lupta tripletei germane (BMW-VW-Daimler) se va transfera integral si pe pamant britanic (Rolls-Bentley-Aston)?
Vom vedea. Dpmdv, marele pierzator este Ford, care ar fi avut nevoie de marca asta mult mai mult decat ar avea Mercedes, insa odata cu ultimele actiuni, americanii se indeparteaza tot mai mult de o posibila legatura cu Aston, iar cum Lincoln este aproape rece, concernul Ford va ramane doar cu puternicul brand al ovalului albastru. Nu e nimic rau in asta, sunt sanatosi, fac bani frumosi si numai cu marca proprie, dar si-ar fi dorit si ei o marca vector de imagine. Sa vedem totusi ce va iesi si din povestea relansarii Lincoln-ului: poate daca-l duc la "tratament" in China, vor reusi sa-l scoata din coma.
@dan_grc: Ce pomenim noi de Lexus si Infiniti, care vin din start cu imagine slaba de asiatice, cand nici macar Jaguar de la mama lui din Great Britain, tara luxului absolut, nu prea se vede pe piata masinilor premium. Are traditie si pedigree, imagine super, produse de lux, dar totusi unde este Jaguar pe strazi? Nu doar la strazile din Romania ma refer ci la strazile din Europa aia puternica si bogata care isi permite Ferrari, Porsche, Audi, Mercedes, BMW...unde e Jaguar? In US, unde odata intalneai atat de multe Jaguar-uri incat parea ca este o marca americana, nu europeana, nu mai vezi unul zile sau saptamani la rand, deoarece se vand de vreo 22-25 ori mai putin decat BMW, de exemplu, si este singura marca premium de pe piata americana care scade in vanzari (bine, ar mai fi si muribundul Lincoln).
Iar tripleta germana si Jaguar au preturi, caracteristici, conceptii constructive si imagine apropiate si totusi ... Jaguar nu se vinde.
Dar stai ca vine imediat Renau... scuze, Initiale Paris pe segmentul premium si ii face praf pe toti. Nu conteaza ratiunea si argumentele, Renault trece peste ele si invinge tot.
Cu elan hei-rupist desprins din spiritul revolutionar francez: aux armes citoyens ....... marchons marchons.
Ultimele comentarii
480 in total