@euombun: Te cred, e corect ce afirmi, plus ca masina ta e mult mai mare si mai grea decat un Sandero. Cu atat mai mult ma intriga cifra de 8.1 obtinuta de AM la un mers constant de 120 la ora cu Sandero 0.9 TCe.
@cel cu naveta Oradea-Bistrita: tu ai facut raliu cu o masina incarcata, pe un traseu relativ sinuos si cu multe diferente de nivel. Ai torturat cat ai putut un 1.4 aspirat cu 2 supape pe cilindru si atunci normal ca ti-a sarit consumul peste 10. Dar un mers constant la 120 km/h pe autostrada e mult mai economic decat distractia ta rutiera de anul trecut.
"Pe autostradă, la 120 km/h în treapta a cincea, TCe-ul are o turaţie de 3.000 rpm şi înregistrează un consum de 8.1 litri la sută."
Daca nu cumva este o eroare, atunci acest consum la mers constant cu 120 km/h este foarte mare pentru un motor de 0.9 turbo si pt gabaritul lui Sandero, chiar si cu 4 persoane si portbagaj plin. Tot mai sper ca este doar o greseala si ca cifra corecta este de fapt 6.1
@Faurelianu: Multam pt aprecieri. Ma bucur ca mai exista cineva care imi impartaseste opinia referitor la stuto-camile.
Inca ceva: daca postam aceeasi idee dar la un articol nu legat de Renault, altfel cred ca ar fi aratat balanta +/-.
N-a fost in intentia mea sa atac Renault in niciun fel, asta ca sa linistesc fanii Renault de pe AM, care probabil s-au simtit atacati.
N-am nimic cu acest design, dar mor cand ii aud pe toti cu "coupe". Da spuneti-i dom'le pe nume: sedan sau berlina sau limuzina.
S-a dus pe apa sambetei conceptul de coupe, s-a pervertit sensul in ultimul hal. Putini mai disting ce inseamna intr-adevar un coupe in ziua de azi, cand pana si Seat Ibiza cu 3 usi trece drept "coupe".
Ultimele comentarii
480 in total