Nu inteleg de ce nu se renunta odata la marca Seat. An de an este numai pe minus (si financiar si ca volume) si nici cine stie ce marca valoroasa nu e. Traditie ioc, istorie ioc. O incropeala intre Fiat si statul spaniol, ca sa zica si Spania ca are producator auto.
Masinile lor nu sunt rele dpdv tehnic, ca sub tabla e 100% tehnica VW, dar e clar ca lumea nu e atrasa de marca Seat, deoarece nu are nicio semnificatie, nu reprezinta nimic. Problema e deci la emblema, la marketing.
Dar daca asa le place celor de la VAG, sa care o piatra de moara dupa ei si sa-si dea singuri peste picioare...ce sa mai zic. La fel si GM cu Opel. Cred ca-s masochisti ceva...
Daca nu luam in seama detaliile de care amintea @Firestarter, per total, ansamblul este unul reusit si silueta inconfundabila a Corvette-ului se regaseste si in acesta a 7-a generatie. Imi pare rau totusi ca motorul nu a trecut nici de data asta la o arhitectura mai moderna si mai eficienta, anume la ultrageneralizatul DOHC, insa chiar si asa, daca au optimizat consumul si motorul e dovedit fiabil, e ok si asa. Pana la urma, poate si asta e o caracteristica particulara a lui Corvette.
Dpmdv, modelul Corvette este unul cu radacina groasa, ca sa ma exprim plastic, este o masina a carei filozofie de continuitate intre generatii si de valorificare a mostenirii trecutului o apreciez foarte mult. Este genul de masina de care ma voi simti mereu atasat si care ma tine in continuare interesat de domeniul auto, insa am regretul ca astfel de modele sunt doar cateva sau devin pe zi ce trece mai putine (de ex. recenta ingropare a lui Citroen C6) sau mai putin prezente odata cu inundatia de SUV-uri si crossovere de toate clasele si marimile, care parca au luat mintile tuturor. La asta ma refeream cand spuneam "Tot mai multe tipuri de vehicule pe piata, masini insa...din ce in ce mai putine." si voi m-ati minusat de nu m-am vazut. Nu m-am suparat, bineinteles ;)
Sistemele foarte scumpe de sunet in masina mi se par o prostie si am sa ma explic.
Calitatea sunetului nu se poate aprecia decat in stationare si nici acolo foarte bine, datorita reflexiilor de sunet pe care le implica forma habitaclului si zgomotului de fond al soselei. In mers, e un fel de branza buna in burduf de caine: e o bataie de joc sa combini sunetul sistemului cu zgomotul pneurilor, al motorului, al curentilor de aer de pe caroserie, al subansamblelor masinii gen stergatoare, spalatoare parbriz/faruri, etc. Niciun audiofil adevarat nu va opta pt astfel de sisteme.
Sunt doar fite, unde mai pui ca in trafic trebuie sa auzi toate zgomotele inconjuratoare ca sa ramai ancorat in realitatea sofatului, nu sa te izolezi fonic in sunetul de mii de EUR de la Bang&Olufsen, Mark Levinson, Meridian, Lexicon sau mai stiu eu ...
Apoi, sistemul de sunet cel mai aproape de perfectiune este cel stereo. La urma urmei omul are 2 urechi, nu? In masina nu ai tehnic cum sa montezi un sistem stereo decent, pt a satisface toti ocupantii vehiculului si astfel se merge pe solutia cu n-sprezece difuzoare. S-a dus deci din start ideea de puritate a sunetului.
Audiofilia se savureaza acasa, cu termopanele (eventual duble) inchise si cu catel, purcel, nevasta, soacra, copii in deplasare :)
@Cuantic: Bine ai revenit! Fie ca te-ar fi avantajat, fie ca nu, dat fiind calitatea umana, felul de a rationa si argumentele fara substanta pe care le foloseste majoritatea (cu prea putine exceptii, din pacate) a utilizatorilor forumului AM, n-avea niciun sens sa te supui, nici tu, nici Giga, nici nimeni, acelui regulament de excludere pe care l-ai propus. N-ar fi fost in niciun caz un instrument obiectiv de masurare a valorii comentariilor, asta ca fiu finut. Daca e s-o spun pe sleau, cei mai multi nici macar nu stiu sa scrie corect si am dubii serioase asupra lor si in ceea ce priveste usurinta citirii si intelegerea textelor. Nu cred ca ai fi vrut sa te evalueze acesti "experti". Deci greseala ta a fost ca ti-ai ales un arbitru tamp si analfabet.
Ma bucur, asadar, sa te revad si te felicit pt felul documentat in care iti expui ideile (cu referire la primul tau comentariu din 2013).
Ultimele comentarii
480 in total