@Automarket: pe producatori oarecum ii inteleg, deoarece vor sa speculeze de pe urma unei denumiri cu conotatii emotionale, printr-un marketing bine tintit, dar ma asteptam ca macar voi, presa, sa fiti onesti in exprimare si sa nu perpetuati falsitatea conceptuala: Conceptul Joyster nu este coupe. Nu asa arata un coupe. Renault Megane Coupe nu este coupe. Opel Corsa Coupe nu este coupe. Opel Astra GTC nu este coupe. Seat Ibiza SC nu este coupe. VW Scirocco nu este coupe. Niciun hatchback cu 2 usi nu este coupe. Vreti exemple de coupe-uri? Mai sunt foarte putine pe piata, dar sunt: Audi A5 coupe, BMW 3 si 6 coupe, Cadillac CTS coupe, Chevy Camaro, Mercedes C si E coupe, CL, Renault Laguna Coupe, Toyota GT86/Subaru BRZ.
O sa va bat la cap pana pricepeti. Nu suntem toti atat de gugustiuci incat sa inghitim orice gogoasa.
Cand esti hater, n-ai leac, pur si simplu. Poate sa scoata VW si rachete cosmice, pt alde @dan tot porcarii vor ramane. Tu vezi-ti de marcile alea "normale" si ne-penibile.
Ma rog, pentru unii, (pragmaticii pur-sange), masina e un bun de consum precum frigiderul sau aragazul. Normal ca nu-i intereseaza absolut deloc cum arata si vor doar sa-si faca treaba pt care a fost proiectata, cerand cat mai putini bani pt asta.
Dar pentru altii, printre care ma numar si eu, masina este mult mai mult decat un obiect. Este un univers intreg, o industrie cu extrem de multe ramificatii / implicatii, o pasiune pe care o vanam zilnic si din care sorbim cu sete fiecare stire. De aceea, pe cei muscati de virusul numit "automobil", ne doare, ne frustreaza si ne intristeaza anumite actiuni ale constructorilor, chiar daca vorbim de automobile pe care niciodata nu ne vom putea permite sa le conducem. Tot pe aceeasi linie de idei si de data asta indiferent de partea financiara, detestam din tot sufletul anumite creatii (chiar provenind de la marcile noastre "de suflet") pe care nu le putem accepta, oricat de dispusi spre compromis ne-am stradui sa fim.
Ar mai fi si alte categorii de consumatori ai bunului numit "automobil", dar nu vreau sa ma enervez acum amintindu-mi de ei.
Imi mentin parerea: cu astfel de abordari ale designului, producatorii (voit sau nu) isi bat joc de sansa uriasa pe care o au electricele. E mai frumos tramvaiul decat acest Mitsubishi.
Ultimele comentarii
480 in total