@CatalinX: ai dreptate, familia Peugeot va prefera sa pozitioneze mai sus marca Peugeot din motive lesne de inteles, desi Citroen este de fapt marca recunoscuta pentru inovatii, pentru avantgarda, pentru tehica si design revolutionar...nu Peugeot. Pacat de istoria liniei de modele cuprinsa intre DS si C6.
Deci e total-total aiurea: degradeaza marca Citroen, dar totusi un lastar - anume DS - din marca ieftina Citroen, va fi peste marca lor mai buna Peugeot. Ce aiureala !! Ce o sa mai inteleaga clientul? E ca si cum in grupul Renault, Dacia ar dezvolta o marca premium, undeva pe langa Infiniti, care sa fie peste Renault. Ha ha ha!! Sau Skoda ar dezvolta o marca in apropierea lui Audi, deci clar peste VW.
Daca planul se va pune in aplicare, cred ca putem sa spunem adio PSA !! Si-asa le merge prost, vor sa ajunga din lac in put: eu in ultima vreme masini NOI de la PSA pe strada am vazut doar cateva 508 si C3, nu mai mult de 2-3 bucati din 208, niciun DS si 1-2 Citroen C4. Idem la Fiat: nimeni nu mai cumpara Fiaturi NOI. In schimb, desi sunt foarte recent lansate, am vazut multe Golf 7, cateva bucati din noul A-Class si din noul A3, Skoda Rapid, Volvo V40, noul Toyota Auris, Opel Mokka si chiar si 2 Range Rover din noua generatie.
@inexorabil: eu iti impartasesc opinia, dar ... iti place nu-ti place, asteapta-te sa regasesti aceasta masina si in gama Buick, evident cu sigla Buick. Mie nu-mi place, deoarece comparativ cu A5 sau BMW3, care desi sunt cu o clasa peste el, sunt la fel ca dimensiuni exterioare, Opelul pare prea umflat, prea butucanos. Ii lipsesc acele linii suple specifice cabrioletelor. Partea buna la el este totusi ca are acoperis textil si nu metalic, care in opinia mea este o blasfemie pt cabriolete. Asa mare dezamagire am avut cand am aflat ca BMW a adoptat pavilion metalic pt 3 cabrio... :((
Iar cu banii de pe Opel, daca as fi GM, as continua sa dezvolt Chevrolet, nu pentru extinderea gamei, ci calitativ. Cat despre Pontiac, nu neaparat lipsa fondurilor l-au terminat, cat strategia de produs proasta, care i-a facut imaginea tandari.
Nimic nu ma mai surprinde, daca pana si Smart va face SUV (MINI deja l-a facut). Toti trag ca mustele la ....miere spre aceste SUV-uri, dar nu pun nimic la bataie sa scoata un tip de vehicul original, o noua abordare cu care sa dea lovitura, asa cum - trebuie sa recunosc - Toyota (prin RAV4), Nissan (prin Juke), Mercedes (prin CLS) sau BMW (prin X6) au facut-o la vremea lor. Doar "hop si noi pe langa voi".
Pana la urma, care este rolul acestor comunicate oficiale emise de Ferrari? Am inteles si sunt de acord ca este o masina fabuloasa, cum era de asteptat sa fie, dar parerea mea este ca prin aceasta campanie de comunicare isi construiesc o strategie de justificare a unei cresteri de pret. Altfel...de ce atata lauda de sine?
PS: nu m-as mira ca peste alte cateva zile sa anunte o noua cifra a numarului de doritori de LaFerrari.
Era de asteptat ca aceasta tehnologie sa se dezvolte, sa erupa la un moment dat. Iar GM, ca pionier in domeniu, are capacitatea sa inoveze si sa dezvolte ceva extraordinar, sunt convins.
Inevitabilul se va produce, asadar, in ciuda opozitiei sau criticilor celor cu interese in zona mizerabilului titei, cu care deliberat si in lipsa alternativelor, ne otravim zi de zi.
Ultimele comentarii
480 in total