@vali: da, un Renault conduc in prezent, un Megane turcesc, dar am condus suficient de multe masini de la cele mai proaste la cele mai bune si zic eu ca ma pricep sa evaluez calitatea generala a unei masini. Megane-ul pe care-l conduc este slab si prost conceput si desi este ceea ce conduc zi de zi, imi vad lungul nasului, admit ca este sub alte modele concurente si nu urmaresc sa o ridic in slavi pentru ca nu merita. Dar alti soferi de Megane-uri ca al meu au impresia ca sofeaza Bentley, nu altceva, si nu vor spune niciodata ca regland ventilatia au ramas cu rotitza in mana sau inchizand capota s-a spart clema care blocheaza capota. De stilul de mers "barca pe valuri" sau despre feeling-ul zero la condus nu mai amintesc. La fel este si Clio 3 si Laguna 2 cu care de asemenea am mers. Asadar, fanii Renault, in afara de respectabilul departament RS, nu prea au nimic consistent cu ce sa se laude, iar faptul ca, din lipsa banilor pentru a-si lua ceva mai acatari si-au permis doar un Renault pe care ni-l "vand" acum drept Ferrari nu-i face fani adevarati, ci talibani cu comportament de haita.
@inexorabil: omule esti uimitor cu pasiunea ta pentru GM, in special pt Buick. Esti un fan adevarat, nu taliban de gherila ca altii pe acest forum. Felicitari!
Legat de ideea cu Buickul Riviera din Germania, la care vad ca inca nu ai renuntat, pot sa-ti spun ca daca reusesti sa-ti procuri un exemplar, vei fi desigur impacat sufleteste, dar dpdv economic o sa-ti fie foarte greu sa o tii: modelul e relativ vechi, consumul unui astfel de motor conceput in stilul "traditional american" e mare rau fata de standardele actuale si nu in ultimul rand uzura unei astfel de masini vechi. Plus ca, asa cum iti mai spuneam odata, Buick-urile mai vechi erau slabe calitativ. Eu am mers cu un Buick LeSabre MY1996 si 100.000 mile si 6 ani vechime si era mancat de rugina in partea de jos la doar 6 ani vechime!!, iar la interior plasticul (cea mai ordinara ebonita) crapat peste tot si uzura comenzilor mecanice foarte accentuata. Drept e ca scaunele erau mai comode decat fotoliul din sufragerie si motorul atat de silentios de ziceai ca merge cu miere. Era un V6, daca nu ma insel chiar cel de 3.8 dupa care esti tu topit. Foarte suplu motorul, foarte placut, in schimb cutia automata cu 4 trapte era o mizerie. Probabil aceeasi cutie infecta o sa o ai si pe Riviera. Asa ca ai mare grija in ce te bagi, tine cont de disponibilitatea (extrem de redusa) a pieselor de schimb si a elementelor de interior si verifica foarte atent starea de uzura a interiorului si a caroseriei.
@fanii Renault: despre voi m-am convins de 2 lucruri:
1. nu se poate discuta normal si rational cu voi, pe baza de fapte, argumente si constatari de bun simt
2. sunteti incredibil de multi - cu siguranta si fanii Dacia sustin Renault.
Ultimele comentarii
480 in total