A3 sedan imi place pentru ca are dimensiuni ideale. Astea erau cotele de gabarit ale clasei medii europene de acum ceva ani (anii '80 si '90) in care masinile aratau foarte bine ca si proportii. Totul s-a stricat cand spatiul interior limitat si dotarile mai de baza au inceput sa fie considerate un mare si insurmontabil handicap si in consecinta toti constructorii au reactionat si au inceput sa mareasca interioarele tuturor claselor (automat si dimensiunile exterioare au crescut) , de s-a ajuns in prezent sa nu mai existe masini cu adevarat mici: orice masina din segmentul B din prezent are spatiu cel putin cat una din segmentul D din anii '90. Cauzele sunt multe, se pot cauta inclusiv in evolutia gabaritului oamenilor in ultimele decenii, dar deja deviez de la subiect, poate mai dezvolt cu alta ocazie.
Despre pretul de pornire: eu apreciez ca este foarte bun pt ceea ce se ofera.
@jorje: ai dreptate, dar toata ploaia asta de maini rosii poate este pe undeva si din vina mea, ca am apucat sa spun ceva de francezi. Nu stiu daca ai observat, dar orice critica adresata marcilor franceze (mai ales uneia dintre ele) se soldeaza cu o bumbacire zdravana.
Eu chiar nu-mi dau seama de ce vi se pare ca designul acestei masini este in neregula sau discutabil, iar la alte ciudatenii de la coreeni sau de la francezi toti cadeti pe spate? Nu vine cu nimic spectaculos, e adevarat, dar este armonios desenata. Daca tot vreti neaparat sa criticati ceva mai bine ati face-o legat de dimensiunile exterioare care sunt cam mari pt a mai avea legatura cu notiunea de "compact".
Imi place. Totusi, sunt de acord cu @gelu, cum ca a preluat trasaturi de la MB si Audi, dar, din moment ce arata bine per total, nu e de condamnat. Profilul este o idee mai putin suplu decat al rivalilor germani, dar per total arata bine, foarte bine si apreciez ca pastreaza elementele clasice Cadillac si nu se lasa acaparati de influenta coreeano-japoneza.
Ultimele comentarii
480 in total