Parerea mea este ca daca masina asta ar fi existat in oferta Citroen cu cativa ani mai devreme, PSA nu ar mai fi ajuns in situatia critica din prezent. Este un design reusit, chiar daca blocurile de lumini spate sunt inspirate de la VW, mie imi place si la asa ceva ma astept de la francezi si in continuare. Si interiorul organizat, atipic francezilor, imi place. Daca ar fi sa critic ceva, sunt urmatoarele:
- bagheta cromata din jurul geamurilor portierelor. Este exagerat de bolduita. Parerea mea este ca doar incarca inutil designul si daca ar exista o optiune de a NU o avea pe masina, ar fi alegerea fericita.
- geamurile portierelor as fi preferat sa fie aliniate cu celelalte 2 geamuri laterale, ar fi dat un aspect mai inchegat.
@LauCalin: n-ai de ce sa-ti ceri scuze :)) Mai mult, legat de postarea ta de la ora 01:59 parca mi-ai luat cuvintele dn gura, sincer :)
@fanii Renault care au impresia ca intre Renault si Nissan nu exista legaturi, trezirea: toate modelele Renault si Nissan din segmentele B, C, D, indiferent de forma caroseriei, au platforme si motorizari comune. Doar designul difera, ce e pe dedesubt e la fel la ambii. Altfel de ce s-ar mai fi facut alianta, doar asa...de florile marului? Sau de frati ce sunt frantujii cu japii? Aaaa...ca GT-R n-are corespondent in gama Renault, asta e clar. Ar fi mult prea comica o asemenea aparitie.
Rabdare... sunt convins ca si generatia care vine in 2015 va arata cel putin la fel de bine, doar e DA SILVA la comanda.
@AM: deci DA SILVA, nu DE SILVA
Ultimele comentarii
480 in total