Foarte bine!
Net si SMS se folosesc pe loc, nu in condus. Masina este pentru condus, iar cand conduci trebuie sa belesti bine ochii la drum si trafic si sa fii pregatit sa efectuezi orice manevra necesara. Daca ar fi dupa mine, as desfiinta toata gadget-aria de la bordul masinilor, locul lor in masini nu mi se pare potrivit.
Eu am mai spus: cu masinile electrice nu se vrea. Doar se mimeaza efortul (cu cateva exceptii), dar nu se vrea ca masina electrica sa aiba succes.
Daca s-ar vrea cu adevarat, nu le-ar desena in halul asta, le-ar concepe un design atragator si atunci ar avea infinit mai mult succes. Pentru unii (multi) conteaza mai putin autonomia, dar conteaza mai mult ca respectivul automobil sa aiba o aura aspirationala, gen iphone.
@DST
Care comparatie este stupida? Am comparat eu undeva Toledo cu Logan? Am totusi impresia ca nu mie trebuia sa-mi raspunzi.
In rest, sunt de acord cu tine si am spus-o si eu de n ori ca Seat este o marca inutila si artificiala, fara imagine, fara traditie, fara realizari, fara viitor. Masinile sunt foarte ok, doar ca marca nu este buna.
Stiu ca sub tabla e aceeasi tehnica, dar eu prefer Rapid in locul lui Toledo. In afara faptului ca designul Skodei imi place mai mult, in general, oricand Skoda in locul lui Seat.
O marca de traditie, cu istorie si realizari, infiintata si pornita din putere creatoare, inventica si geniu ingineresc nu se va compara niciodata cu o afacere planificata in cincinale, programata intre stat si un oarecare constructor care se afla la un moment dat in cautarea unor noi piete. Fara sa vreau sa supar pe nimeni si avand in minte contributia Dacia la economia Romaniei, marci precum Seat, Dacia, Lada, Zastava si altele care or mai fi nu reprezinta nimic pe scara valorica a producatorilor auto, doar niste embleme fade care rezista doar prin prisma pretului. Nu am nimic cu masinile in sine, dar mi-ar placea sa nu mai fie comercializate sub marci derivate din neant, ci direct sub marcile principale: Skoda, Renault, Fiat, ca nu este nicio rusine sa ai in gama modele de la cele mai ieftine, la cele mai scumpe. Pana si Mercedes, la o adica, produce si A-Class si S-Class si Actros si Sprinter si Unimog si Citaro si toate poarta cu mandrie steaua pe bot.
E foarte mare si sigur va fi si scump. La 4,90 m lungime si peste 2 m latime e foarte bun pt US, Rusia, Orient.
VW este singurul care mai propune un design clasic si sobru si, dupa cum se vinde, e clar ca are multi simpatizanti. Masina asta, cu acest design, ar prinde foarte bine si in aglomerata Europa, dar sa aiba dimensiuni de segment B. Mie imi place foarte mult interiorul: organizat si foarte curat dpdv vizual.
Ultimele comentarii
480 in total