@LauCalin. Spui: "aveti grija de masinile voastre pentru ca si ele vor avea grija de voi".
Perfect adevarat. Toata lumea concepe teorii si clasamente ale fiabilitatii si ale durabilitatii masinilor, dar uita ca printre multi alti factori, modul in care intretii o masina si modul in care o exploatezi/conduci conteaza enorm la o eventuala statistica a penelor. Eu, de exemplu, cu Megane-ul pe care l-am criticat mereu pe buna dreptate pentru neajunsurile de proiectare si pentru materialele nu prea stralucite, am facut toate reviziile in termen si la service-uri agreate si il conduc de o maniera fluenta, fara excese, fara bruscari, adica exact in stilul care caracterizeaza acest model: relaxat. Nu l-am bagat pe drumuri proaste, nu l-am supraincarcat, nu il folosesc pe distante scurte, unde uzura este foarte mare.
Rezultatul: nicio problema tehnica in 5 ani de zile, contrar multor pareri care dau Megane-ul fabricat in Turcia drept o masina proasta si slaba la fiabilitate. Deci, cum a spus si @LauCalin aveti grija de masini, faceti intretinerea periodica la termen, nu la forjati, nu le abuzati si nu veti avea batai de cap.
Chiar daca are ruliu mare pe sosea, directie inerta si viteza maxima mica, eu nu le vad ca minusuri aici - doar e un tot teren veritabil, printre putinele care mai exista si e normal sa aiba aceste particularitati. El exceleaza in alta parte, nu pe sosea.
In rest ce pot sa spun despre una dintre masinile care mi-au intetit focul pasiunii pentru automobile ... e cum imi place mie... imi place simplitatea lui rudimentara. Totusi, l-as prefera si mai spartan, asa cum era originalul. Ma amuz cand spuneti despre el ca e spartan, dar apoi mentionati dotarile: AC automat, scaune incalzite, senzori ploaie/lumini, cruise control, geamuri/oglinzi electrice. :))) foarte spartan, intr-adevar! Nu stau acum sa caut, dar banuiesc / sper ca poate fi comandat si fara chestiile astea, care n-au ce sa caute pe un Wrangler.
In fine, toate bune si frumoase, dar dupa episoadele cu 911 si Range Rover, ma astept sa apara si aici cei cu "acelasi design obosit de 50 ani" "lipsa de inspiratie" "vor sa reduca costurile cu designul". :)))
@mip
Da, asta ar putea sa fie motivul din spatele propunerii: reducerea poluarii.
Apoi, legat de distantele din State si Canada care intr-adevar sunt mari fata de cele din Europa si de limita de viteza. Am constatat ca, cu exceptia germanilor, care sunt mai vitezomani (deoarece au si infrastructura si legea care le permite sa fie vitezomani), restul europenilor (din vest, trebuie precizat) si mai ales americanii sunt foarte calmi, rabdatori si constienti cand se inhama la un drum mai lung cu masina. In US, chiar daca au de facut si cateva mii de km, am constatat ca nimeni nu se tanguie ca la noi, nimeni nu-si smulge parul din cap de nervi si legea (limita) se ia ca atare si se respecta intocmai.
Rumanashul.... pai rumanashul - are/n-are treaba - e grabit din nastere, e permanent iritat si inspumat si vrea neaparat sa mearga "tare" pe autostrada, clar peste limita. Lui ii place s-o "calce". Imi pare rau s-o spun, dar o natie de perpeliti ca romanii mai greu gasesti. Valabil nu doar pt circulatia rutiera. E o stare de spirit - probabil mostenita din genetica latina - pe care o vad si in mijloacele de transport in comun, in gari/aeroporturi, la orice tip de coada, in orice moment sau situatie care implica respectarea unei ordini si a unor termene de timp.
Bine @gelule!!
Da, din pacate sunt foarte multi, dovada fiind balamucul generalizat de pe soselele patriei, inclusiv de pe autostrazile pe care cercopitecii "respecta" legea, cu depasiri pe banda de urgenta la greu.
Ultimele comentarii
480 in total