@Alpine77: bun, deci, cu voia ta, aici e o prima diferenta intre noi :) Eu nu pot sa iubesc petardele, indiferent de marca, doar le accept (cu greu) si le inteleg rostul pe piata dpdv commercial ca oricarui alt bun de consum gen frigider, ac, masina de spalat, etc. Stiu ca nu toate masinile sunt facute pentru inimi, dar cum ar fi peisajul fara ACELE masini si totul s-ar reduce la auto=produs de consum? Nici nu vreau sa-mi imaginez. Apoi semnificatia de "petarda" difera de la persoana la persoana. Mie "petardele" Symbol, chiar si cele cocosate mi-au placut, pentru ca am regasit in ele elemente cu care am fost de acord si am putut sa trec peste dezavantaje. Pe de alta parte nu gasesc absolut nimic atragator si nu pot sa fiu de accord cu derivate gen Grand Modus/G. Scenic/G. Espace (asta ca sa ma limitez doar la Renault), chiar daca ele si-au gasit utilitatea si aprecierea vre-undeva candva la cineva. Sunt oarecum reticent sa ma lansez in analize de produs si studii de marketing. Mi-e de ajuns ca asta fac la serviciu si macar cand ma relaxez pe AM prefer sa vad totul prin ochii unui pasionat si sa las analizele de rentabilitate la o parte.
Iar ca si parte tehnica, neajunsurile Renault si ale oricarei alte marci o sa le critic intemeiat daca am ocazia. De ce niste banale si nenorocite de suruburi de prindere a scutului motor se strica intr-o veselie? De ce costa 20 lei un nenorocit de surub in reteaua Renault Romania? De ce sistemul este atat de prost proiectat iar raspunsul celor de la Renault este schimbarea cadrului motor de la niste nenorocite de suruburi? De ce exista sub capota furtune si conducte care nu-s facute cap coada dintr-o singura bucata, ci din mai multe bucati unite cu inele de strangere? Chiar o fi mai ieftina metoda asta, cu tot cu riscurile aferente de a plesni pe la imbinari, iar americanii, nemtii sau japonezii n-au aflat inca chestia asta? Astea sunt doar cateva exemple agasante, dar care nu ma fac per ansamblu nemultumit de Megane, ba chiar am suficiente alte motive sa fiu in tabara celor multumiti.
Acum schimb subiectul. Poti sa confirmi te rog daca platforma de LeSabre MY97 (tren rulare, motor V6 3.8 si cutia aut.4 trepte) este aceeasi care s-a folosit si pe Riviera din aceeasi perioada? Daca da, eu mi-am spus deja parerea cu +/- despre LeSabre dupa ce l-am avut o perioada pe mana si banuiesc ca mari diferente fata de Riviera nu sunt, Riviera fiind de fapt modelul coupe derivat din sedanul LeSabre. Ma insel? Asta-n caz ca-i poate fi de folos cumva lui @inexorabil.
@inexorabil: Hei, mai esti suparat pe mine? Eu - chiar daca n-am primit ce-am cerut de la tine - nu mai sunt. Pt mine faptele inseamna mai mult decat vorbele, iar tu vad ca incerci sa-mi spui ceva prin fapte - am inteles si ma bucur de ceea ce vad, chiar daca, sincer iti spun, la postul de la 25.05.2013, 23:59 m-am plictisit dupa primele randuri si m-am lasat pagubas.
@Lache: ce-mi place cand mi se confirma banuielile. Imi era nu-stiu-cum sa te intreb daca ....... Oricum, ma bucur sincer ca esti pe aici si ca ti-ai facut cont ;)
In alta ordine de idei, in sfarsit, datorita a ceea ce vad mai sus, forumul AM incepe sa-mi placa din nou. Si lui @Alpine77, un calduros bine ai venit si sa nu te superi pe mine daca din cand in cand o sa mai critic Renault-ul. O fac pentru ca tot ce-mi doresc este sa vad marca asta stralucind din nou si nicidecum pentru ca as fi hater Renault, asa cum m-au catalogat unii mai superficiali in intelegere. Cine ajunge sa urasca o anumita marca si sa arunce cu noroi in ea doar pentru ca poate, ala nu se mai poate numi pasionat de automobile, asta cred eu.
@prafosi
Asa arata foarte multe drumuri americane, chiar si autostrazile. E oarecum normal sa fie mai degradate, reteaua de drumuri din State este veche de aproape 100 ani...dateaza cam de cand romanii faceau rascoale cu furci si tarnacoape, la 1907.
Oricum, este o degradare uniforma si sofatul este mult mai previzibil decat ceea ce gasim la noi, unde avem bucati de drum foarte bune impanate neasteptat cu gropane si transee. Daca ai ridicat putin privirea din asfalt, risti oricand sa-ti rupi suspensia, exact cand nu te astepti - exagerez un pic bineinteles :))
@Mircea
Nu stii ce vorbesti, sau poate generalizarea este modul tau preferat de a face conversatie. Sa stii ca orice masina se incolaceste la fel dupa copaci, indiferent ca este BMW, Audi, Volvo, Ferrari sau Rolls-Royce. BMW si Audi sunt masini foarte sigure. Unele persoane din rromanistan, care conduc aceste masini cu certitudine nu sunt sigure, mai ales la etaj. Bizonii cu 4 clase care toata viata lor au tinut hamul carutei sau in cel mai bun caz au pus mana pe o Dacia 1300 sunt un adevarat pericol cand descatuseaza animalul din ei la volanul vreunui BMW sau Audi cu cel putin 300.000 km la bord. De astia sa te feresti, ca nu sunt siguri nici cand sunt perpedes si le dai buna ziua.
Iar legat de utilitate, spune-le asta si celor din Vest care chiar merg cu BMW-uri de sute de cai cu 50 km/h prin toate satele si comunele si orasele. Sau celor din Monte Carlo care merg cu Lambo, Porsche, Ferrari sau alte masini de 5-600 CP cu fix 20 km/h in zonele de promenada. Dupa cum pui problema, mi-ar fi frica pentru mine sau altii sa te stiu la volanul unui Audi sau BMW. Dai de inteles ca n-ai fi dispus sa mergi cu 50 prin localitate.
O adevarata masina de clasa mica (B), ca si gabarit - restul constructorilor se pare ca au uitat ca mica trebuie sa insemne chiar mica. Inca un plus din partea mea: volanul curat si simplu, fara butoane. Stiu ca nimeni nu mai vrea asa ceva astazi, dar mie asa-mi place.
Ca si pret....pare scumpa daca ma uit la motorizari, insa daca ma uit la dotari, nu mai pare asa scumpa. Oricum, @Vasilica are dreptate: in Ro trebuie sa-i taie mult din pret ca sa aiba oarece vanzari.
Apoi, legat de nume: Space Star era un van Mitsubishi din anii '90. Mi-ar fi placut sa continue cu numele de Colt, care este denumirea traditionala a modelului Mitsubishi de clasa mica. Asa...sa imprumute numele unui alt model din gama...nu stiu, poate fi bulversant pentru clientii care au ceva habar de gama Mitsu.
Si nu in ultimul rand, fara sa trec in extrema laudelor exagerate, Mitsubishi stie sa faca masini mici fiabile: imi aduc aminte cu placere de Colt-ul anilor '94-'98 si de cum veneau familii intregi de nemti sus pe Fagaras in Colt-uri burdusite de bagaje si copii. Erau masini mici in 2 usi, simple, fara fitze, dar neamtu avea curaj sa bata Europa cu ele, ceea ce spune multe ...
Iar oamenii din ele...unii genul hippiotilor de varsta a 2-a, altii tineri, zambitori si arsi de soare ... oameni si copii simpli, nepretentiosi si frumosi si la propriu si la figurat. Ii mai vad si astazi, dar vin cu alte masini, gen BMW 525d touring, Sharan... Nu-mi venea sa cred inainte de 2000 cat de multe Mitsubishi conduceau nemtii. E adevarat ca si gama lor era mult mai bogata decat astazi, cand modele precum Carisma, Galant, Space Wagon, Space Runner, Eclipse, Galloper au disparut din Europa fara sa aiba vreun urmas, in schimb ne-au disperat cu tot felul de SUV-uri si SUV-uletze.
Ultimele comentarii
480 in total