@tzenu: Ok, merci pt raspuns, oarecum te inteleg (esti mai nostalgic), chiar daca nu-s deloc de acord cu ce ai spus referitor la tehnologii, investitii si eforturile de a produce masini mai eficiente. A zis @dan_grc foarte bine tot ce aveam si eu de zis, ca parca mereu imi ia vorbele din gura :))
3, 5, 7 si mie-mi sunt foarte dragi, sunt modelele clasice BMW pe care le stiu de mic copil, in aproape aceeasi forma si configuratie, sunt modelele care formeaza nucleul dur al ofertei BMW. Dar nu resping niciun model nou construit dupa filozofia traditionala: 1 imi place, 6 (asta nu e chiar serie noua...635 din anii '80) e piece-of-art, Z4 nu mai zic. Daca esti din SB, vezi prin oras ca sunt cateva serii 6 noi-noute care sunt absolut minunate, uita-te cu atentie la ele si spune-mi daca gasesti ceva la noul 6 care sa nu-ti placa. De fapt asta mai vroiam sa te intreb: 1 si 6 inseamna BMW pt tine sau nu?
Asta-i, cum a zis @xxx, a disparut segmentul, a murit interesul pt monovolume. Pacat, era pionierul segmentului, alaturi de Chrysler Town&Country de pe celalalt mal al baltii. Oricum, daca urmasul sau va avea alura de crossover, imi imaginez eu ca o sa arate in genul lui Cadillac SRX sau MB R-Klasse, deci o mediana intre SUV si monovolum.
@Tzenule, nu te supara ca te intreb...tu chiar esti fan BMW? Nu de alta, dar un fan adevarat mai si critica cand e cazul, dar nu uita sa si scoata in evidenta calitatile marcii preferate si sa-i tina partea in dispute. La tine, indiferent de model, am vazut numai critica si nicio apreciere pozitiva, pe care le pastrezi pt Audi si Mercedes ;))
Nu ma refer la X5-ul de fata (mie in general nu-mi place niciun SUV,de la niciun producator), ci in general la marca BMW. De-asta te intreb, mai mult de curiozitate...
Si daca societatea japoneza este "incredibil de tehnologizata" (da, chiar este) crezi ca japonezul de rand este mai fericit sau are o viata mai buna datorita tehnologiei ?
Ultimele comentarii
480 in total