Tavares ne sugereaza mai mult sau mai putin discret ca actualul Laguna este sec, ciudat si nu ofera emotie si caracter. Macar de-ar fi intemeiata critica, dar dpmdv gama Laguna este cea mai reusita de la Renault, insa prea slab promovata. Pacat ca vine un astfel de specimen ca Tavares, care in loc sa ajute cumva produsul, ii da in cap sa-l afunde si mai rau.
Vad ca se poarta reciclarea numelor mai vechi. Ultimul exemplu il avem la noul Mitsu de clasa mica Space Star, care a preluat numele monovolumului compact din anii '90.
Oare chiar nu mai exista inspiratie pentru botezarea modelelor noi sau se incearca ceva specula de pe urma imaginii unor modele din trecut ceva mai consacrate? Asa-mi face impresia cu acest Renissan Dusterrano ...
Desi vor exista clienti pentru astfel de sisteme, mie unul mi-ar complica inutil viata. BMW e masina - asa zic baietii prin targ :)) - nu smartphone, as completa eu.
Desi e Toyota, nu Geely, Brilliance sau Great Wall, primul epitet care-mi vine in minte e "chinezarie", cel putin ca aspect. Pacat. La partea tehnica, chiar daca nu s-a optat pentru solutiile prezentului, n-am absolut nicio problema.
Cu cateva exceptii, japonezii (toti) parca fac in ciuda eforturilor mele de a le intelege designul si de a-l aprecia. Nu pot, pur si simplu...
Ultimele comentarii
480 in total