Si legat de Renault, normal ca poate face chiar ceva similar Boxster-ului, cum dealtfel a mai si facut-o, prin Spider-ul de la sfarsitul anilor 90, o masina pe care am indragit-o tare mult. Mi-a parut rau doar ca a avut o viata cam scurta.
@Alpine77: corect, secunde intregi nu sutimi, my bad.
Ce spui despre Boxster ma cam descumpaneste, deoarece l-am vazut ca avand un tren de rulare foarte bine echilibrat. Chiar si pe drum de pietris denivelat unde am stat in concediu la Felix (Bihor), era un Boxster (987 de baza) in cartier care trecea pe acolo de cateva ori pe zi si m-a uimit cat de bine ii jucau rotile prin pietrisul ala, caroseria ramanand mereu paralela cu solul - dar poate ma insel eu.
@inexorabil: cifrele doar sintetizeaza realitatea si intotdeauna, in orice domeniu, numai cei din top conteaza si sunt sub lumina reflectoarelor. Nu prea intereseaza pe nimeni cine ocupa locul 9 sau 12 sau 15, desi pe aceste pozitii pot fi marci faine precum Alfa Romeo, Cadillac sau Porsche, dar.....asta e.
Scuze, da, la Boxster-ul de baza de 265 CP am vrut sa ma refer peste tot in postarea de mai sus, nu la S (care apropos accelereaza in 5.1 sec). Am vrut sa compar puteri egale.
Da, am verificat si am vazut, cu surprindere recunosc, ca pe Nurburgring RS-ul Trophy a iesit intr-adevar inaintea Boxster-ului S nu cu mult, cu doar 2 sutimi de secunda, dar totusi a iesit in fata (cu atat mai mult ar fi inaintea unui Boxster de baza, de de 2.7, daca s-ar fi comparat).
Incerc sa-mi explic cum a fost posibil. Fiecare are avantaje si dezavantaje: Boxster-ul (fie cel de 2.7 fie S-ul de 3.4), desi are ca avantaj arhitectura sport pur-sange cu motor central si RWD, e tras inapoi de faptul ca nu are setarile extreme ale lui RS, fiind mai confortabil pt utilizare zilnica, pe cand RS-ul, o masina cu un excellent tuning de fabrica, are avantajul cuplului maxim mai prezent, suspensii mai rigide, iar anvelopele slick Michelin ale variantei Trophy ii dau un plus net pe circuit, in ciuda limitarii constructive impuse de tractiunea fata, care-i mananca din cuplu la viteze mici. Probabil de asta ambele Boxstere au 0-100 mai bun, dar pierd pe circuit, cum recunosc ca nici nu ma asteptam. In fiecare zi mai aflu ceva nou, ma bucur ca am de la cine. Multam ca postezi pe aici.
@Alpine77:
Megane RS nu-i mai slab decat Porsche Boxster S (cel mai slab Porsche), ci au absolut aceeasi CP (265 CP pt fiecare), ba chiar Megane-ul are un cuplu mult mai mare, mai devreme si pe o plaja de turatii mai larga, datorita prezentei turbosuflantei (360@3000rpm vs 280@4500). Masa ambelor e aproape identica, Boxster-ul fiind doar cu vreo 6 kg mai greu.
Cum spui tu (Megane RS mai rapid decat Porsche Boxster S) ar fi oarecum posibil doar pe circuit, desi ma cam indoiesc. In fisa tehnica 0-100 km/h sunt atinsi de Megane RS in 6 sec, iar de catre Boxster in 5.8 sec. Totusi, este merituos pentru Megane RS sa poata fi comparat cu un Porsche ca performante dinamice.
Ultimele comentarii
480 in total