Nu e deloc clar articolul: ori e model nou, construit pe platforma MQB, de unde rezulta greutate mai redusa si alte valori pt ampatament si ecartament, ori e un simplu facelift? Ca nu prea exista facelift cu schimbare de platforma tehnica ?? deci cum e pana la urma ??
Masina asta e impresionanta, dpmdv este cea mai buna creatie auto de peste Ocean. Ma uit la slow-motion-uri si ma uimeste cat de inchegata pare desi are o masa apreciabila. Plus ca la impactul frontal parbrizul nu s-a spart sau crapat, a ramas bine-mersi la locul lui. La impactul cu stalpul, n-a patit mai nimic, in timp ce altele se fac colac in jurul stalpului.
Ca arata fantastic nu mai amintesc.
@gelu: In conditiile astea bineinteles ca cei 3 din Detroit isi rod unghiile pana la sange si se perpelesc care incotro. Si sunt convins ca si producatorii europeni sau asiatici fac la fel. Nu e vorba numai de curaj si inovatie, dar marca asta, Tesla a aparut exact cand trebuia, cand industria auto traditionala ajunsa la o oarecare saturatie nu mai avea suflul acela de a propune ceva extrem de captivant. Idem povestea aparitiei IPhone-ului.
Iar in ce priveste V8-urile pe masini normale de strada, optica americanului s-a schimbat foarte mult. Din gura, si lor si noua europenilor ne plac masinile cu motoare mari, dar cand suntem pusi concret in fata faptului de a alege si de a pune banul jos, randurile se subtiaza foarte mult. Cred ca am mai spus ca in US se gasesc in parcurile de SH o gramada de masini cu motor V8 in stare foarte buna, unele putin rulate si cu preturi sub 1000 de dolari, dar nu le mai vrea nimeni, clientul isi ia mai repede o Honda Fit sau un Chevy Sonic (adica Aveo din US) noi la 14-16.000 dolari, desi de surplusul de 15.000 dolari ar putea sa mearga si sa bage benzina la V8 pana li se acreste. Unde mai sunt inca V8-uri este in cazul truck-urilor, dar acolo acele motoare nu sunt pentru a merge la mall ci sunt realmente muncite, trag te miri ce: de la barci, remorci de cai pana la platforme pentru utilaje sau chiar cisterne pline cu ciment, asa ca prezenta lor sub capote chiar se justifica.
Incredibil, ni se spune pe fatza acum cui se adreseaza masina asta, in editie speciala pentru bizoni colorati, de preferinta negriciosi: ce vreti mai limpede: Black Bison Edition. Incredibil :))))
Daca n-as avea incredere deplina in inginerii BMW, as fi zis ca e oarecum ciudat sa pui motorul electric cu cuplu mare sa antreneze rotile fata iar benzinarul sa traga rotile din spate - eu as fi facut invers, dar cu siguranta ei stiu mai bine de ce au ales astfel.
@Holden: te-ai atacat mult prea repede. Ce treaba are ce a zis @gelu cu situatia economica sau militara a US/Romaniei? El vorbea despre obiceiurile si preferintele traditionale ale americanilor (benzina) si despre noile trenduri care isi fac loc (hibrid). Bine punctat @gelu ref la fumigenele diesel, care nu stiu cum vor avea curajul sa intre pe anumite piete, ma refer in principal la cea mai mare si importanta a Americii, California desigur.
In rest cam asta e ideea, cum a spus @gelu si @LauCalin: n-au bani de cercetare/dezvoltare hibrizi de volum si declara ca nu-s interesante, ca nu le vrea lumea. No shit! Nu vrea lumea hibrizi eficienti, de-asta pentru LaFerrari (din ograda lor proprie, si hybrid si... totusi Ferrari la naiba) miliardarii lumii dau din colt in colt si nu stiu ce sa mai faca sa se califice (!!) pentru o bucata. Ma intreb daca ar fi fost echipat cu vreun diesel JTD tot asa se bateau pe el??
Ultimele comentarii
480 in total