Cred ca in curand volanele vor deveni...patrate :)
E amuzant si-mi va lua ceva timp sa ma obisnuiesc cu aceasta priveliste, desi pe de alta parte stau linistit ca n-o sa am eu vreodata posibilitatea sa conduc o masina cu volan de-asta patratos :))
@Existing Actuality:
Comentariul tau tradeaza o invidie fara margini pentru acest "start-up nascocit de un flusturatic din Silicon Valley". Ti-ar placea un Tesla S, dar na, cum strugurii sunt acri, te rezumi la a-l desconsidera public pe "flusturatic" aruncand vorbe fara niciun temei, tipic spalatorilor de creier care nu pot si nu accepta ca altii pot.
E clar ca "flusturaticul", din moment ce a pornit o companie in domeniul auto care are si profit (= aprecierea pietei) peste "asteptarile analistilor din industrie", are mai multe in comun cu industria auto decat ..tine, de exemplu, care apropo, butonezi de la un echipament conceput si produs 90% conform aceluiasi "bullshit american ce a destabilizat o lume intraga si a adus Europa in criza profunda".
Aaa, ca n-are a face cu axe cu came, cu esapamente sau uleiuri, adevarat, dar masinile pe care le face "flusturaticul", ar putea chiar sa "destabilizeze o lume intrega" dupa cum bine vezi, incepand de la alti constructori auto pana la grangurii petrolisti. Tu in schimb, ca sa iti asiguri stabilitatea, ai putea sa te indrepti catre o Lada.
@newton: actualul Passat foloseste platforma lui Golf 5/6 si are motorul dispus transversal, iar generatia trecuta avea motor longitudinal, folosind platforma de la Audi A4.
@gelu: un mare plus din partea mea. Desi in trecut am citit de la tine niste comentarii la care ti-am dat minus (stiu ca nu te superi, nu pari genul) sau pe care pur si simplu nu le-am inteles din cauza formularii, ma bucur sa te (re)descopar cu o extrem de buna perceptie a realitatii. Ce masina americana ai, apropos, daca vrei sa ne spui?
Si eu cred ca Tesla are puterea sa schimbe mentalitati si le va schimba, dar numai pe acelea care sunt sufficient de deschise la schimbare. Redneckul de rand de care amintesti tu, conservator din fire, nu va fi impresionat de o electrica si nu o va alege, poate chiar le detesta, motivele variind de la lipsa de cultura(aici intra si marketingul de care pomeneai care isi face mai usor loc in "duhurile sarace") sau bani pana la nevoia obiectiva de astfel de masini care trebuie puse la munca de jos.
Ultimele comentarii
480 in total